Wat je even kwijt wil #37

Ik heb Ethiopisch besteld en ik heb er zoveel zin in. Ik mis alleen wel de ervaring van de lieve mensen die daar werken.

5 likes

Wie had het laatst over Inez Weski in Dream School? Ik zit nu te kijken. Hilarisch. Dat ze zal trachten minder moeilijke woorden te gebruiken haha.

Ik vraag me echt af hoe zij zelf was toen zij jong was. Misschien waren trias politica wel haar eerste woordjes.

16 likes

Ik heb vandaag een pasta met asperges gemaakt en het was zo mega lekker. Echt spijt dat ik niet meer had gemaakt om morgen als lunch te eten.

1 like

Weg, ben bang dat de verkeerde mensen dit lezen en ik nog meer in de problemen kom

Jij hebt niks verkeerd gedaan! En ik vind het lager dan laag dat de doorvertellers (die dus al fout zitten) er ook nog vrienden bij halen. Laat je niet gek maken! Je vriendin mag blij zijn met zo’n lieve en eerlijke vriendin als jij.

Ja thanks! Ik twijfel gewoon omdat alle betrokkenen echt heel boos zijn (behalve de vriendin), en ik kan het er natuurlijk niet met anderen over hebben, want dan doe ik hetzelfde. Ik ben echt niet snel geĂŻntimideerd door whatsappjes, maar dit is echt heftig.

De vorige bewoner heeft het raam in mijn huis (slaapgedeelte) kapot achtergelaten.Nu zou het vervangen worden op de kosten van de vorige bewoner.Nou hartstikke prima.Maar ze zijn dus vandaag zonder dat ik het zelf wist in mijn huis geweest.Mijn huurbaas heeft ze binnengelaten.Mijn buurvrouw appte me dat er twee mannen in mijn huis waren en of ik er van wist
 Nou niet dus.En mijn voordeur hebben ze al die tijd gewoon open laten staan? De buurvrouw kon zo mijn huis inkijken.Echt geen fijn idee.En er stond een glas drinken naast mijn bed en die hebben ze over mij bed laten vallen,dus nu heeft mijn hoeslaken een mega cola vlek erin,en mijn matras is naar de klote :+1:t2: Ben echt pissed nu gvd.

Tja maar hun boosheid komt voort uit het feit dat ze betrapt zijn op het doorvertellen van een geheim. Extreem hypocriet om boos te zijn op jou terwijl zij degene zijn die fout zitten. Ik snap je wel hoor, zou zelf ook gaan twijfelen of ik wel het juiste heb gedaan. Maar echt, hun woede richting jou slaat helemaal nergens op. Ze willen gewoon niet toegeven aan zichzelf dat ze fout zitten dus reageren ze het af op jou.

Hahah ik!

1 like

Ja, dat denk ik ook! Denk ook dat het quarantaine-emoties zijn. Alleen één van de intimiderende vrienden is een huisgenoot van mij, en dat maakt het naar. Ik vind het nu even echt niet chill

1 like

Dat is echt heul aso, en mag ook niet volgens mij (zonder jouw medeweten in jouw huis zijn of daar mensen binnen laten). Ga je iets laten weten richting je verhuurder of? Ik zou het er niet bij laten zitten iig.

Huh wow, wat aso! Het zomaar binnenkomen en dan nog die cola. En niet eens even een briefje met sorry ofzoiets? Je gaat iemands slaapkamer in, hallo! Dat mag diegene op z’n minst van tevoren weten

Hahaaa ineens reageerd er iemand heel sassy in mn dansgroeps app van “Waar blijven de videos”
Als er morgen geen reactie is van mn dans leraren zie ik een opening om drama te stichten.

3 likes

kut, er klopt iemand op mijn deur en ik durf echt niet open te doen

Ohnee vriendin heeft een senseo apparaat gekocht
 beter gaat ze me geen koffie aanbieden.

11 likes

Oh he shit dat lijkt me inderdaad geen fijne situatie. Misschien even laten rusten voor nu? Hopelijk zijn ze morgen een beetje gekalmeerd en zien ze in dat je niks verkeerd hebt gedaan.

Edit: zie nu je volgende bericht. Hopelijk geen intimiderende persoon aan je deur!

Ja, ik reageer ook gewoon niet op die berichtjes. Ze hebben er niks mee te maken. De mensen die er wel mee te maken hebben, heb ik al een bericht gestuurd.
Ik weet niet wie er aan mijn deur stond net, maar ik ben best bang als ik eerlijk ben. We hebben natuurlijk vorig jaar die bedreigingen door huisgenoten (andere mensen) meegemaakt, ik ben hier meermaals opgesloten in iemands kamer en een keer aangerand. Al die mensen zijn nu weg, maar de schrik zit er goed in. Ben heel blij dat ik bijna weg kan.

Oh he bah wat naar allemaal! Jammer dat ik vanuit hier niks voor je kan doen. Ik ga duimen dat de situatie snel beter wordt.

Mijn kat ligt zachtjes te snurken :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face:

16 likes

Dankjewel! Ik houd jullie wel gewoon op de hoogte van wat er gebeurt. Ik weet dat jullie me serieus zouden nemen als er iets gebeurt.
Note to self: nooit meer wonen in een huis met bijna alleen maar jongens.