Ik werd wakker van een bloedneus en nu is alles vies ik kan dit nog niet aan, dus lig ik maar te forummen.
Ahhh dat is ruk.
Van harte gefeliciteerd iig!
Zoutoplossing kan ik idd maken! Ga vanavond ook even neutrale zeep halen.
Flashbacks naar de eerste keer dat ik bij mijn scharrel blijf slapen. Oploskoffie⦠Spreekt vanzelf dat ik daar sindsdien niet meer geweest ben.
@monkeyslut Woehoe, gefeliciteerd!! Ontbijten met mimosaās in een nieuwe verjaardagsoutfit?
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!
FF Boulevard?
Maar als jij over iemand wil praten kun jij over diegene posten, ook al wordt die nog niet besproken? Ik denk dat iedereen wel binnen Boulevard of bloggerstopics past. Iemand is ook de eerste geweest die over Mascha is begonnen haha
Gefeliciteerd!
N deze week een heel productieve week te hebben gehad, ben ik vandaag helemaal bleeehhhā¦zit nu pas achter mijn laptop om te werken en heb me niet eens omgekleed. Gaat zoān dag wordenā¦
Ik heb nee gezegd maar meer omdat ik denk dat dit prima in FF boulevard kan! Liever niet nóg een topic naast beutybloggers, mommybloggers en youtubers haha
Sinds het thuiswerken hebben wij IEDERE ochtend een call met het team en ik kan het oeverloze geouwehoer en de āleukeā grapjes als ik net wakker ben echt even niet aan vandaag. Ik wil gewoon chagrijnig achter mn computer zitten tot het weekend is.
Heel goed, cava ontbijt!!! Maak er een mooie dag van
Naaaaaah mn bachata leraren negeren ons volkomen en ze hebben ons zelfs van hun website afgehaald. Als er vanavond nog geen bericht terug is word het drama.
@monkeyslut gefeliciteeeerd !!
Het vloerkleed wat we wilde is net 10 cm te lang Zo irritant, moeten we weer helemaal opnieuw gaan zoeken
@monkeyslut gefeliciteerd
Ik had gisteren online met vrienden een crimibox opgelost en het was zooo leuk! Echt een aanrader!