Wat je even kwijt wil #37

Oke pm je adres maar! Komt eraan
Als dank voor je wijze raad

1 like

Tijd om te breken. Slootwater in een kopje, bleh!

Leuk! Mis deze les ook zo erg, zou willen dat mijn sportschool dit ook deed

1 like

:cry:

1 like

Ik ben nu 9 maanden getrouwd en begin er nettttt pas aan te wennen
Zeg meestal Ja want mn man… en dan in mn hoofd huhuhuhuhuhuh er achter

7 likes

Vind het echt zulke lieverds daar. Ze activeren nog steeds je abonnement nog niet, ze vinden het belangrijk dat mensen weer gaan bewegen. Via app mag je inschrijven 2 dagen van te voren. En ze doen nu al aan extra lessen. Dan nog hun fb groep bijhouden met live streams en filmpjes. Echt zoveel respect voor hun

1 like

Mijn collega:

Jmr rene

75 likes

Daar kun je niet meer omheen helaas :grimacing:

1 like

Ik vind het zo godsgruwelijk irritant dat m’n man alles kan eten wat ie wil en nog steeds een magere spriet is en ik m’n best doe om gezond te eten en alleen maar zwaarder en zwaarder word.

1 like

Ja dat is hier ook zo. Hij eet zo een zak m&ms op 2x avondeten, stroopwafels etc en komt niet aan.
Ik hoef er maar naar te kijken en er zit weer een kilo bij.

1 like

Ik zie dit echt niet voor me. Lag die tennisbal dan op de grond en jij bukte er soort over? Of hield je de tennisbal met je billen tegen een muur aan? Heb je last van het gebied rond je stuitje, is eroverheen rollen met die bal dan niet effectiever? (of je vriend laten masseren. de fysiotherapeut deed dat bij mij:p)
Veel vragen, je kent me!

2 likes

Oh ik wil dat ook proberen! Ook echt veel rugpijn na een paar dagen werken. Alleen geen tennisbal in huis. Wilde eigenlijk een foamroller aanschaffen maar toen las ik weer dat je je rug kan beschadigen. Misschien toch maar naar een fysio :sweat_smile:

Ook geen tennisbal in huis trouwens

Echt? Hoe dan? Ik dacht daar ook aan. 1x per week fysio die lafjes masseert helpt ook niet heel veel (voor coronatijd dan).
Mijn vorige fysio raadde wel een tennisbal aan maar hij had het ook over een foamroller!

Ik weet niet precies meer hoe maar er stond dat het op de langere termijn het juist voor meer pijn kan zorgen. Als je op google zoekt vind je het wel!

1 like

Ik droomde weer eens dat de bel ging en blijkbaar spring ik dan altijd uit bed want ik werd naast de intercom wakker (met de hoorn in mijn hand) :sweat_smile:

Nu vraag ik me af hoe vaak ik dit doe (ik slaapwandelde vroeger heel veel en ik dacht dat dit over was)

5 likes

Hup lekker om 12 afsluiten en die paar uur pakken!

1 like

Pfff ik ben zo aan weekend toe. 5 dagen werken valt me zwaar na 8 weken niks doen😓 maar het is ook wel weer heel fijn ergens naar uit te kunnen kijken (weekend dus)!

Ik heb het piercing topic op negeer staan vanwege een mini trauma, maar nu is m’n oude peiling (helix) iets geĆÆrriteerd / ontstoken nadat ik er gister na 3 jaar een nieuw sierraad in heb gedaan.

Dus dan maar even hier: Wat is dan ook al weer het beste om te doen? Op internet staan echt duizenden verschillende adviezen. Dan kan ik hopelijk vanavond nog even spul halen ervoor.

Haha de adviezen zijn heel verschillend, maar vaak wordt gezegd: zeezouten (ofwel spray, ofwel je oor in een bakje met zout warer leggen), evt daarvoor even een warm washandje erop leggen. Wat ook weleens aangeraden wordt is een milde zeep gebruiken (neutral of sebamed bijv).

1 like

Ga ik straks bij wijze van sportles tiktok dansjes oefenen met een mattie die ook 31 is? Maybe.

11 likes