Gaaf! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Vind dit zo lief dat ik moet huilen ervan Proficiat dames.
Omg vandaag na 12(!!) weken weer een brazilian wax laten doen. Wát een bevrijding!
@monkeyslut @Amphitrite gefeliciteerd!!
Ahh, dat is goed om te horen!!! Graag gedaan Normaal stalk ik altijd jarige vriendinnen met spraakmemo’s van 5 minuten (geen grap, met alle liedjes die ik ken), maar jullie zijn ook soort van vriendinnen!!
En zeker in deze tijd is elke glimlach meegenomen! Ga je het nog soort van vieren?
Oh zo lekker, ik kan me nog herinneren hoe dat voelt na een lange tijd niet waxen (heb het nu laten laseren)
Ik heb al anderhalf uur honger, maar de poetsvrouw is bezig in de keuken en we hebben van het poetsbedrijf de vraag gekregen om niet in dezelfde ruimte aanwezig te zijn, als ze komt. Maar ze blijft maar bezig en ik heb hongerrrr . Ik wil koken!
GTA5 is nu een week lang gratis te downloaden en dan voor altijd gratis te spelen
Alleen niet zo best voor mijn studie ontwijkende gedrag
Waarrr
Epicgames.com !
(Is blijkbaar een soort Origin maar dan van de makers van Fortnite, zo zegt mn vriend)
Wat goed! Hoop dat je er van kunt genieten!!
Er werd net aangebeld voor een pakketje dus ik deed open. Pakketje aangenomen. Dus 2 tellen later werd er weer gebeld dus ik weer naar de intercom: “Hallo?”
“Uh ja nog even een vraag…”
“Ja?”
“Heb je een vriend?”
“Uh… ja?!”
“Oh oke. Doei!”
Wel goed voor m’n ego. Beetje sjans in deze quarantaine tijd
Ik stel mij voor dat deze jongen helemaal moed bij elkaar is gaan rapen voor deze vraag . Zag hij er wel een beetje leuk uit?
Hahahahah yes boi. Toch even vragen maar gewoon nee accepteren en doorlopen
Ja hij zag er ook wel leuk uit! En ik vond het ook wel leuk haha dat hij dan nog een keertje aanbelt
Heb echt een major-mental-breakdown-week. Wil maar 3 dingen: slapen, eten en janken.
Niet wat je wil horen als je je zo voelt ( sterkte! Misschien boksen? Jumping jacks? Iets stuk gooien?) maar ik moest zo lachen om je laatste zin. Zag het meteen voor me.