ohhh zo leuk en lief! ik riep ook echt heel hard “HOERA” toen je zei en het hele forum roept!
@Amphitrite & @monkeyslut gefeliciteerd allebei! gezellige dag
Ik voel me altijd heel erg bezwaard om herrie te maken in mijn tuin als de buren buiten zijn. Ik wil wat dingen ophangen en moet dus boren maar dat zit ik al uren uit te stellen, terwijl zij daar echt geen seconde over nadenken en om 8 uur ons uit ons bed boren en precies doen waar ze zelf zin in hebben.
Quarantaine-sjans is echt zo leuk! Volgens mij zien alle bezorgers hun kans schoon nu aangezien veel mensen alleen kassapersoneel en bezorgers face to face zien. Je kan er bijna bingo-kaarten voor maken.
Toen m’n nieuwe wasmachine werd bezorgd vorige week had ik er ook eentje aan de haak, hij heeft een briefje met z’n telefoonnummer door de brievenbus gedaan. Heb het maar verzwegen voor m’n lover die met veel zweet en gevloek de wasmachine moest installeren.
Ohh ik had net gesprek over een stage volgend jaar en ik ben helemaal in mijn nopjes. Ik had de stoute schoenen aangetrokken en gewoon een school gemaild of ze plek hadden, een school die met twee programma’s werkt waar ik interesse in heb en drie minuten van mn nieuwe huis vandaan is. En die directeur was helemaal enthousiast over mn vorige studie etc
Haha, ik was gisteren bij de visboer en daar werd er ook net gebeld voor het kassameisje.
Een jongen die ‘s ochtends vis had gehaald bij haar, en zich afvroeg of ze single was.
Antwoord was helaas ook nee, maar ze had er wel veel lol om.
Jup iedereen begint een mondkap fabriek
M’n humeur is in een halve dag van onder het vriespunt naar hittegolf gegaan, ik heb een dikke vette opdracht binnengesleept met abonnement en waarschijnlijk nog meer werk in de toekomst!
Eerste keer sinds februari dat ik een geschikte klus tegenkwam en na een uur zoomen belde die opdrachtgever meteen terug om te vragen of ik nog meer werk van haar wil omdat ze het zo’n fijn gesprek vond. Jezus, voelt echt zo goed dit.
Zo naar mijn vriend toe en vanavond lekker barbecuen. Aangezien t niet echt warm is neem ik een dikke trui mee voor vanavond!
Same…
Ik wil leuke rokken bestellen op United Wardrobe, maar ik ben bang om gescamd te worden
Je kan niet gescamd worden! UW betaalt de verkoper pas uit als je het hebt ontvangen en goedgekeurd. Helemaal safe hoor.
Yay. Hoeveel jaar duurt het voordat je dominee bent?
Ik spaar afwijzingen op dit moment.
Ik kan nog altijd een mondkapjesfabriek gaan opzetten.
Over drie jaar mag ik een eigen kerk!
Oooh handig! Thanks!
Dan wel hosties met muisjes om de geboorte van die kerk te vieren.
Goed idee! Iedereen is welkom. Wil dan ook een kerkshower waarin iedereen me Bijbels, een toga en een stola geeft. Een togataart
Ik dacht vanochtend in de winkel oh ik heb nog genoeg chocolade om vanavond te snacken ik hoef dus niks te kopen… Haha het is al bijna op.