Wat je even kwijt wil #38

Ik slaap de afgelopen weken steeds met een raampje open. Vanavond ben ik vergeten het raampje weer open te doen nadat ik die even dicht had gedaan en deze ochtend voelt het gewoon alsof ik ziek word. Keelpijn, oorpijn, spierpijn. Denk echt dat het komt door het dichte raam? :disappointed_relieved:

Mijn huisgenoot vertelde net dat een knappe vriend van haar weer single is en op Bumble zit. Eén keer raden wie zich ook weer heeft aangemeld.

30 likes

Ik heb ook echt frisse lucht nodig snachts om lekker wakker te worden.

1 like

Levensgevaarlijk mannen op pantoffels :sweat_smile: Heeft hij haar nog laten schrikken? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Is de supermarkt wel zo vroeg open ivm Pinksteren? Anders hoef je je over het deel boodschappen al niet meer druk te maken :wink:

Ik heb m’n huur opgezegd :sunglasses:

16 likes

Wakker geworden met een lekkende neus en rode jeukogen… Zometeen de hele dag werken, gelukkig binnen onder de airco. Klote pollen

1 like

oeee heb je iets nieuws :smiley: ?

Ben om 1 uur in slaap gevallen en om half 7 weer klaar wakker. Oke, ik moetmisschien maar ergens op papier een slaapdagboek gaan bijhouden inpv hier. Nu wel lekker chill aan het borduren al met vlogjes op de achtergrond.

Ja, iets veel leukers hiha

17 likes

woeeee nice! Gefeliciteerd :smiley: :partying_face:

1 like

Mijn vriend heeft sindskort een bril en dat maakt hem echt sexy x10 :hot_face: wilde hem gisteren toen hij hem ophad de hele dag bespringen. Maar heb het hem maar niet verteld, want ik weet niet of hij het wel als compliment zal zien dat ik hem extra sexy vind door een object als een bril ipv door een van zn eigen features :stuck_out_tongue:

8 likes

Gisteren weer lekker mijn hand verbrand aan de oven, alsof ik gestraft word voor het eten van pizza

1 like

Ik had gister eten besteld en wat extra’s als ontbijt/lunch :smiling_imp:

Maar ben nu alweer wakker, uiteraard 0 zin in het huishouden of boodschappen…

@Fredje Ja die zijn al om 9uur open hier.

1 like

Helemaal begrijpelijk. Mannen met bril :drooling_face:

1 like

Echt vervelend, mensen die blijkbaar geen zin hebben om rekening te houden met jou. En al helemaal als je het vriendelijk vraagt. Zeiden de mensen om jullie heen niks?

Gisteren had ik zo’n situatie buiten, ik moest van de bejaarde vrouw maar thuisblijven. Ehh… Ik doe het voornamelijk voor u hoor :o_o:

Afgelopen week was er sale bij Nike, was al tijden opzoek naar schoenen, maar steeds was ‘mijn’ paar weg. En nu net heb ik ze gekregen voor mijn verjaardag :tada::black_heart:

41 likes

Gewoon zeggen toch? Ik zou zelf namelijk wel onzeker zijn of een bril mij echt staat, is toch een grote verandering. Als mijn man dan zo een compliment zou geven scheelt dat een hoop twijfel :joy:

Gisteren weer gebokst voor het eerst in tijden en meteen mijn knokkels opengeslagen :sob: had nog wel netjes bandages omgedaan zelfs. Oh en ik kan niet meer bewegen met mijn bovenlichaam haha. Wordt een lekker lam dagje in de zon hangen denk ik :v:

3 likes

Vanavond word waarschijnlijk voorlopig mn laatste bachata les. Want vriendin en ik hebben het gevoel dat wij een beetje de gangmakers zijn van die les. Wij nodigen steeds iedereen uit om t leuk te maken maar de dans leraren zelf doen er zelf echt weinig voor. Plus zij communiceren zo slecht pff. Ook heeft mn dansleraar een zogenaamd afval plan voor mij gemaakt maar vervolgens stuurt hij niks door en moet ik overal steeds zelf achter aan.
We hebben ze er al 400 x op aangesproken en steeds word er lacherig over gedaan. Dus nu hebben we voor de zomer iets anders uitgezocht waar we in de stad op 20 verschillende plekken kunnen sporten en ga ik lekker zelf afvallen.

We gaan als corona voorbij is nog wel dansen en misschien kunnen we met dat sport abbo nog ergens dansen maar niet meer bij deze 2 dupperts.

13 likes

Ja ik heb daarom ook al een paar keer gezegd dat ik het leuk vind staan omdat het voor hem wat onwennig was. Maar extra sexy vind ik dan weer klinken alsof ik hem zonder bril dus minder aantrekkelijk vind en dat gevoel wil ik hem niet geven. Maar waarschijnlijk overdenk ik het teveel :joy:

1 like