Wat je even kwijt wil #38

Update: alleen Afrika en Oceanië nog!

15 likes

Iedere keer weer vergeet ik hoe duur prullenbakken zijn :flushed: ziek gewoon

9 likes

Heftig hè, schrik er ook van.

Ik heb een bos bloemen gekregen zonder kaartje, hoop stiekem op een stille aanbidder maar denk dat het van oma is die gewoon het kaartje is vergeten :joy:

4 likes

Ik ben in elk geval nog dagelijks blij met m’n mooie brabantia op pootjes, dus als het ding de hele dag in zicht staat: spendennnn!

3 likes

Ik denk dat mijn vriend me uitlacht als ik die voorstel :joy::joy: hij vond 50 euro de max :crazy_face: maar die is wel écht mooi en het toppunt van stijl en volwassenheid

Rare jongen hoor, 50 euro is niiiiks.

Nee echt serieus. Die blijft ook gewoon een leven lang goed hou ik mezelf voor. Mijn ouders hebben al honderdduizend jaar zo’n zilveren brabantia touch bin, nog net als nieuw! En die rechthoekige op pootjes is echt :heart_eyes:

Ik moet echt stoppen met ontbijten in bed met crackers. Iedere avond weer 1000 kruimels :roll_eyes:

6 likes

Ik heb momenteel gewoon een zwarte plastic prullenbak waar ik zelf de klep van omhoog moet doen maar hij staat verstopt achter de keukendeur. Wanneer ik een luxe grote keuken heb, wil ik ook zo een mooie van brabantia ofzo!

Sporcle! Ik vind de website zelf een beetje lastig reageren maar als je gewoon googlet op ‘sporcle countries of -contintent-’ oid krijg je wel hele fijne quizzen

Trots!!!

En nu krijg je Baader-Meinhoff fenomeen op de landen die je nu geleerd hebt, ineens hoor je ze overal.

6 likes

Yess! Ben ook best trots op mezelf haha. En zin in wel tbh :+1:

En ik kwam er dus ook achter dat allemaal dingen waarvan ik dacht dat het landen waren, helemaal geen landen zijn (Puerto Rico, Groenland) maar onder andere landen vallen. Voel me vet dom maar van best veel wist ik dat echt niet?

1 like

Chrissy :ok_hand:t2:

17 likes

Ik vind het heel knap. En ik vind het zo bizar hoeveel kleine landjes er in Oceanië liggen, al zal er veel ook wel bij andere landen horen. Dit weet ik alleen omdat ik wel eens bij mijn man meekijkt als hij zijn vlaggenspelletje doet. Ik weet nog niet eens de landen en hoofdsteden in Europa, echt belachelijk.

1 like

Oh ik heb 1 van de Xenos voor een 10tje en heb hem al een aantal jaar. Staat alleen geen fancy merkje op ofzo.

Is dat een App?:smile:

Ja er zijn zoo veel kleine (ei)landjes overal, heb allemaal landen geleerd waar ik nog nooit van gehoord had :sweat_smile: En een paar dagen geleden wist ik ook nog bijna niks hoor! Gaat verassend snel, helemaal zo in die quizjes word je er heel snel fanatiek van

@S.onrisa Website! Sporcle heet het

2 likes

Haahah er stonden mensen voor de shoarmazaak voor de deur bij ons. M’n vriend stond voor onze deur te roken.
Zegt zo’n meisje “wow… Er staat daar echt een hele enge man in dat steegje…”
(over mijn vriend die gewoon in z’n zomeroutfit op z’n pantoffeltjes voor de deur stond te roken :’))

8 likes

Ik wou morgen redelijk vroeg (9:00 ofzo) lekker het hele hiis schoonmaken, erna boodschappen doen en in de middag lekker zonnen. Maar wie komt er nu halflam vanachter de ps4 vandaan gerold…

6 likes

Lekker pik. Ik zie maar 1 essentieel ding op je planning; zonnen. (Tenzij de boodschappen npdig zijn om snakcs in te slaan).
Ik wil morgen optijd hardlopen. Weet nu al dat ik niet voor 11 wakker ben

6 likes

Ik kroop net veel te laat tegen mijn vriend aan. En gelijk een heel gesprek plus vinger tegen mn wang prikken. Terwijl hij slaapt.