Wat je even kwijt wil #38

Ik heb t-mobile voor internet en tv en ben er erg tevreden mee! Heb ook mobiel abo van hen dus dan scheelt het een paar euro per maand plus 2gb internet op telefoon gratis. Mijn ouders hebben ziggo en als ik iets terug wil kijken kan dat via de chromecast op hun account. Bij t-mobile kun je namelijk niet veel terug kijken. Enige minpuntje.

@tijgerlelie @Dazed ik ben ook aan het Tingen, ook de Hourglass Challenge! Heb net dag 18 gedaan en ik vind het leuk om er zo regelmatig mee bezig te zijn. Heb afgelopen week ook van die resistance bands besteld (maar ze zijn nog niet aangekomen).

Zitten bij jullie ook je armen en schouders ‘in de weg’? Veel van de oefeningen met de planks erin waren aan het begin echt zo’n beetje onmogelijk voor me omdat m’n schouders niet sterk genoeg waren. :") Maar het gaat al beter. Vind het ook wel pittig voor m’n polsen trouwens! Haat-liefde met Ting hahaha

4 likes

Ik had net haring en het was echt super lekker, maar nu is het op en irriteer ik mij alweer aan die smaak die na blijft hangen. Ga maar tandenpoetsen anders eet ik de hele dag nog haring

Dit heb je waarschijnlijk al geprobeerd haha. Maar miss kan je steunen op je vuisten of onder armen ipv je platte handen.

1 like

Vuisten wel al een beetje maar onderarmen nog niet, suf eigenlijk, haha! Dus thanks voor de tip.

1 like

Haha I feel you, ik krijg ook altijd meer last van mijn schouders bij planken dan buikspieren.

Misschien kan je van te voren even snel je polsen opwarmen? Het is volgens mij namelijk wel goed om op je polsen te blijven staan/leunen (tenzij je echt een injury hebt en het niet mag van de fysio), want dat je er last van krijgt, betekent geloof ik dat je polsen simpelweg niet sterk genoeg zijn! Maar luister vooral goed naar je lichaam, want bij een scherpe pijn moet je direct stoppen.

1 like

Wat goed dat je al zo ver bent! Dat van die armen herken ik zeker, ik kan up down planks gewoon alleen met m’n knieën aan de grond omdat m’n armen die kracht missen :sweat_smile: Ben benieuwd hoe dat straks tegen het einde gaat. Polsen probeer ik ook een beetje te ontlasten af en toe want had er vrij recent eentje flink gekneusd/misschien gebroken. Maar daar heb ik van m’n yogadocent wel goede tips voor gekregen toen, en heb een hele poos al m’n down dogs en planks op m’n onderarmen gedaan inderdaad.

1 like

Een kennis van me ging vandaag trouwen, maar door Corona is het een jaar opgeschoven. Vandaag was wel nog de trouw op het gemeentehuis en dat kon je live volgen op facebook. Ik heb maar een paar minuten gekeken, maar het leek mij echt vreselijk en weeral een bevestiging dat ik nooit wil trouwen?

Zo’n stijve bedoeling in het gemeentehuis, iedereen super netjes en beetje ongemakkelijk, klappen voor de bruidskindjes, al die ogen op het huwelijkspaar, cliché gesprekken, …

Ik weet echt niet waarom maar ik kan zo van die dingen echt niet aan. Voel mij zo ongemakkelijk alleen al van ernaar te kijken. Ik functioneer ook nooit in een groep met meer dan 4 mensen. Soms zou ik echt een extraverten pilletje willen nemen voor een dag ofzo om te zien hoe dat is.

7 likes

Haha dat laatste zinnetje.Ik voelde me al ongemakkelijk toen ik laatst een toespraak kreeg van mijn (ex) baas dat ik wegging.Ik ging uit ongemakkelijkheid allemaal domme grapjes maken enzo.Ik haat dat zo.Nu heb ik ook helemaal geen behoefte om überhaupt te gaan trouwen dus dat scheelt.Laat mij lekker onzichtbaar zijn :joy:

3 likes

Oh ja zo van die afscheidingsdingen op het werk vreselijk. En zo van die speeches aarghh. Door de grond zakken.

Wij hebben op het werk vaak voor verjaardagen/promoties/feestdagen/… een drink en dan staan we daar allemaal zo in een kring (15-20 mensen) rond de receptie te staan. Die eerste paar minuten zijn ook allemaal zo erg want niemand wil een gesprek voeren waar iedereen naar luistert. Gelukkig vormen er dan snel aparte gesprekken maar heel vaak zeggen mensen ook: “ik ga verder werken :slightly_smiling_face:

Sociaal incapabele mensen onder elkaar :heart_eyes:

2 likes

Pff waarom kan ik overdag nooit normaal m’n ding doen als 's avonds iets op de planning heb

3 likes

Ugh ik voel me zo slecht vandaag. Nul energie, zit alleen maar voor me uit te staren in m’n pyjama. Heb maandag studiedeadlines en ben er zo klaar mee. Ik wil niet meer schrijven. Ga het toch niet allemaal afkrijgen dus ik wil gewoon dat maandag 09:30 voorbij is zodat ik ff die druk niet meer voel. Er komt toch niks meer uit m’n handen.

Wat betaal jij per maand als ik vragen mag? Ik heb t-mobile voor mijn telefoon. Internet/tv heb ik Telfort voor en dat kost me €47 pm

Dit zijn de beste aanbiedingen. :heart::heart_eyes:

2 likes

Mijn lichaam is best wel veranderd de afgelopen 2 jaar ofzo (heb gewoon niet meer het lichaam van een 13-jarige wat ik hiervoor wel altijd had) en ik voelde me er nog altijd een beetje ongemakkelijk in en droeg nooit meer nauwsluitende kleding maar nu heb ik lekker een jurk aan en ik voel me fab en ik ga het gewoon rocken. En ik heb me opgedirkt (oke haar gewassen en mascara opgedaan is opdirken voor mij) en zo ga ik lekker naar de stad wandelen in mijn divalook om boeken te kopen van mijn boekenbon, een lippenstift en lekkere skincare en een bos bloemen allemaal voor mezelf gewoon omdat ik daar zin in heb. En daarna ga ik lekker wijn drinken op het balkon :dancer:

57 likes

Omg dit klinkt echt als een super chille dag, ik ga dit volgend weekend als ik vrij ben ook doen. Geniet ervan :grin:

2 likes

Dit klinkt echt geweldig :heart_eyes_cat::heart:

1 like

Over eem paar dagen naar de kapper dus deze is weer relevant. Zooo veel zin om het af te knippen maar dan krijg ik waarschijnlijk weer spijt. En als ik het niet doe weer spijt dat ik het niet heb gedaan.

9 likes

Ik ben niet meegegaan naar mijn schoonouders zodat ik kon leren voor 2 tentamens maandag en dinsdag, maar uiteindelijk heb ik zo genoten van het even alleen zijn weer dat ik geen klap heb uitgevoerd. :+1:

5 likes

Ah wat jammer, ik vond dat hij je leuk stond! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat jij je er comfortabel en goed in voelt.