Vanochtend vroeg zo’n schattige wat oudere meneer aan mij of ik hem wilde helpen met inchecken, hij ging voor het eerst met de trein. Dus ik zei ja natuurlijk en ik zei dat hij alleen maar z’n ov zus en zo even ervoor moest houden. Dus hij hield z’n ov kaart heel zorgvuldig voor dat ding en het poortje ging dus open. Toen bleef hij staan hahaaa, ik zei ja dit is het al nu kunt u doorlopen. Hij keek helemaal van ?! Is dit alles?! Toen zwaaiden we naar elkaar
. Moet nou er ineens aan denken of de treinreis verder goed is verlopen. Vond het zo’n aandoenlijk gezicht toen hij door dat poortje liep zo met z’n schoudertas om.
Ik had net een beestje in m’n oor, gatver. Gelukkig kwam hij er uit zichzelf uit na een tijdje
Ik ontvang VOOR de vakantie informatie over mijn minor. Maar wanneer de vakantie begint, weet echt niemand
Dit is mijn grootste nachtmerrie haha
Slow cooker staat lekker te pruttelen en het ruikt zooooo lekker in huis.
Over een uur is het pas klaar, duurt lang!
Mijn moeder vond het een goed idee om de deur tussen de hal en de woonkamer te vervangen door een glazen deur. Heel mooi hoor, maar ze heeft twee honden met staar die het allemaal niet meer zo goed zien en die erg graag heen en weer pendelen tussen de woonkamer en hal. Tot nu toe zijn ze er nog niet tegenaan gelopen haha
Het was ook echt naar, not gonna lie
Vorige zondag ging ik uit eten met mijn ouders en zusje, had gewoon leuk moeten zijn. Maar na een sneer van mijn zusje, veel emotie en mijn vader die het per se IN het restaurant allemaal wilde uitpraten inclusief stem verheffen werd het helemaal niet leuk. Ik voelde me zo opgesloten in dat restaurant en onder druk gezet dat ik een aanval van hyperventilatie kreeg en weggegaan bij.
Daarna kreeg ik een appje van mijn zusje dat ze geen contact meer met me wilde. Onze relatie is al een tijd problematisch en ik heb gereageerd “Goed”. Heb er al zoveel energie ingestoken. Van mn vader heb ik deze week helemaal niets meer gehoord. Mijn zusje stuurt ondanks dat ze geen contact wil wel allemaal mailtjes naar me waarin ze zich enerzijds opstelt als degene die erboven staat en open staat voor mijn visie in het geheel, anderzijds timmert ze in dezelfde zin al helemaal af dat ze juist helemaal niet open staat voor mijn visie en geen enkele verantwoordelijkheid neemt. Een beetje als in: Ik hoor graag waarom ik in jouw opinie altijd boos reageer, waardoor je me in een kader plaatst waardoor ik boos reageer. Vertaling: wat jij denkt klopt niet en wat ik doe is (indirect) jouw schuld. Ik reageer er niet op, maar ik merk dat ik als ik weer een mailtje van haar zie, dat ik er fysiek onwel van word.
Kon het deze week wel redelijk handelen omdat ik gewoon moest werken, maar merk dat ik het er vandaag weer heel lastig mee heb en eigenlijk echt niet weet waar ik moet beginnen.
Ben net voor het eerst weer in een stadscentrum geweest en wilde 75% een stoot geven. Werd totaal geen rekening gehouden met 1,5 meter, hele gezinnen die breed over de straat liepen en mensen liepen tegen de aangegeven richting in.
Ik ben sinds 2 weken weer in het werk in ziekenhuizen en daar is iedereen zo voorzichtig dat dit echt een contrast was en ik zo snel mogelijk weg wilde. Echt optyfen mensen die zo dicht bij komen of nog even snel ertussendoor willen.
Waarom kan je niet vol raken van alleen kroepoek. Ik heb net een zak leeggegeten in 15 minuten ook al had ik niet echt honger.
Ik ben van baan veranderd en m’n vorige baas woont een straat achter me. Ik loop altijd een blokje om als ik hem zie omdat hij elke keer begint over het feit dat ik daar nog niet officieel afscheid heb genomen heb al gezegd dat ik er niet op zit te wachten en dat het niet bij me past, maar hij vindt het ongepast om me zonder marteling, eh afscheid, te laten gaan. Dat gaat dus elke keer precies zoals bij jou op het werk haha
Hè wat naar… ik snap wel dat je nu niet goed weet waar te beginnen, is ook niet niks. Misschien kan je iemand bellen om je verhaal te doen? Misschien kan je ook gewoon reageren op de mail, maar dan alleen voor jezelf. alle frustratie, als je die hebt, irritatie etc. Gewoon opschrijven. Helpt vaak wel om lucht te krijgen.
En anders afleiding zoeken in film kijken ofzo of muziek rondje wandelen.
geen idee of je hier op zat te wachten, maar sterkte er mee (L)
Ik heb een date en heb er zo geen zin in.
Afzeggen. Fuck it. Niks tegen je zin doen, vooral niet op zo’n mooie dag.
Oké wat ik nu net heb gezien? In een Facebook groep waar ik lid van ben werden reborn poppen aangeboden. Soort realistische babypoppen, maar ze zien er eng en akward uit. Ik snap niet waarom mensen dit kopen en wat ze er mee doen en waarom je er in hemelsnaam zoveel geld aan uit uitgeeft.
Enge pop in spoiler
Wow lijkt wel op een baby die de hele nacht heeft doorgehaald
.
Je moet voor de grap eens zoeken op marktplaats op reborn pop. Het lijkt allemaal of het dode baby’s zijn. Waarom wil je dit in huis hebben liggen?
Hoopte echt dat het ging regenen vandaag,maar gewoon niks.Alles plakt,en ik stink.Loop al de hele dag in mijn bh door het huis
Je moet eens op youtube op reborn doll unboxing kijken haha. Pure horror.