Jaaaaa hoor hebben die oudjes weer een concert in de tuin. Mijn god, de eerste twee x was leuk, nu moet je opbokken met je teringherrie in mn huis.
Ik vind mijn vriend ook heel sexy met zijn bril op (die hij bijna nooit draagt) dus ik pak het subtiel aan. āHeb je je bril niet nodig om dat te zien?ā ākan je de ondertiteling wel lezen zo?ā en gewoon ādie bril staat je zo goed he!ā
@ezw @Kees He wat een rottige situaties voor jullie allebei. Veel sterkte <3
Had vandaag met een vriendin afgesproken, maar die zegt net af en nu voel ik me lonely
Pfff mijn conditie is echt -100%! Net met vriend naar centrum gefietst en heenweg was easy⦠bergje af en wind mee.
Maar de terugweg? Ik was zo rood als een tomaat en mijn hartslag was echt 1000 ofzo
Ik vind hardlopen echt kut maar ik wilde fit worden tijdens de Corona-crisis, dus elke week 2x braaf hardgelopen. En ik vond het daadwerkelijk leuk worden en voelde me lekker in mān vel en fit. Maar sinds het warme weer heb ik de hele tijd smoesjes om niet te gaan en nu heb ik al 2,5 week niet meer hardgelopen. Zo irritant want ik voelde me gewoon bij elke stap fitter worden en nu voel ik me telkens super energieloos en lui
Ik snap je, ben vandaag ook niet gaan fietsen ivm (enigszins reeƫle) angst voor een zonnesteek.
Haha je went eraan!
Ja ik woon dus op een berg waardoor ik daardoor liever loop dan de fiets neem! Ik wil na Corona toch echt naar de sportschool gaan want ik merk dat het toch wel heel erg is nu.
Vind het echt jammer dat het te warm is om met een dekentje op de bank te liggen. Zonder ligt toch minder lekker
Ik was net met mijn zusjes en mijn nichtje naar het strandje en nu chillen we bij mij thuis, maar we zijn te moe, dus ik, mijn nichtje en oudste zusje zijn maar gaan slapen
Heeft iemand tips voor goede skeelers? Wil er rond de 10/15 km op kunnen skeeleren, niet heel veel verder dus wil er ook geen ā¬150 aan uitgeven eigenlijkā¦
Heb je toevallig maat 37? Ik heb een paar skeelers die ik niet aanraak die je voor de verzendkosten mag hebben! Is van een schaatsmerk, dus volgens mij kun je daar wel een eindje op skeeleren!
@Kokosnoot Ik ben niet een hele fanatieke hardloper, maar ik loop juist heel lekker in warm weer! Misschien moet je het gewoon een keertje proberen, begin met een kort rondje en je merkt vanzelf wel hoe het gaat.
Ben al sinds gisteravond niet helemaal lekker en ik baal er zo van⦠Ga straks BBQ-n maar mijn eetlust is ver te zoeken en ik ben bang dat het er allemaal weer uitkomt. Maar ja moet wel want heb geen plek in de vriezer enz. Hopelijk dat het mij beter doet dan ik nu denk.
Ah thanks, lief! Gaat hem alleen helaas niet worden met mān 39-40ā¦
Ik ben weer op mijn eten aan het letten via een app om wat gewicht kwijt te kunnen raken.
Ik denk dus nu de hele dag aan eten. En ik ga maar sporten om meer te mogen eten.
Ik vind echt dat ik naar weinig mag. Terwijl ik dan per week het minimale zou moeten afvallen.
Tldr; ik heb honger
Mabel ja!
@CaptainCheesecake ik zit ook alleen lekker met een dekentje op de bank. Dus dat doe ik dan maar hoe heet het ook is haha. Anders zit ik echt niet lekker.
Voor wie geĆÆnteresseerd is: er is morgen om 17:00 een black lives matter solidariteitsprotest op de dam in Amsterdam
Haha ja ik heb nu een been erbuiten, om niet oververhit te raken
Misschien niet de meest comfortabele optie, maar misschien een keer heel vroeg de wekker zetten? Niemand op straat en het is dan nog best fris! Bijvoorbeeld om 06:30/ 07:00 gaan hardlopen en dan daarna de rest van de ochtend (in het weekend) weer chillen in bed. Dat gevoel dat je dan al hebt gelopen is wel heel chill
Ik heb morgen een huisbezichtiging. Een vriendin had een briefje in het raam zien hangen en daarop heb ik gereageerd. Ik hoop zo dat ik het word, het is in de wijk waar ik al woon en voor 200⬠meer dan nu heb ik dan een eigen stekkie!