Wat je even kwijt wil #38

Ik zou echt graag willen, maar kan de trein niet in.

Ja of ‘s avonds? @Kokosnoot
Of allebei een keer proberen

Ik ben echt meer een avondloper, ochtenden zijn altijd zwaarder. Maar soms ook wel weer lekker om wakker te worden

1 like

Haha wat chill met zoveel knoflook, lijkt me lekker! Kan je prima invriezen.

1 like

Weet iemand een leuk vakantiepark of een huisje/appartement in Nederland? De standaard parken(landal etc) hebben we al bekeken. M’n vakantie gaat hoogstwaarschijnlijk niet door, maar we willen een midweekje ergens heen in augustus, even uit de dagelijkse sleur. We wonen in zuid-Holland, dus we willen naar een andere provincie. We willen niet naar een park met veel faciliteiten zoals een subtropisch zwembad, want hoe meer faciliteiten hoe meer kinderen er zijn :stuck_out_tongue_winking_eye: En een leuke stad op max 30 minuten afstand. Budget is max €600. Best een eisenlijstje, maar heeft iemand een tip? :slightly_smiling_face:

Zit je vast aan de schoolvakanties? Want ik denk dat je in augustus overal wel kinderen aan zult treffen

Één van m’n vriendinnen is lerares, dus helaas wel ja. Ja daarom is een privé huisje ook goed. Ik snap dat we niet aan kinderen gaan ontkomen, maar ik wil het enigszins beperken :wink:

Iets van Roompot of Natuurhuisjes?

Geluksmoment van de dag: dat je een pak kipnuggets voor de airfryer koopt en er geen 25 maar 27 nuggets in de verpakking zitten :+1:t2:

30 likes

Oh oké, misschien is de Katjeskelder wat?

Dacht ook aan Natuurhuisje, @Barbie.

Net weer ruzie gemaakt met mn favoriete bec bewoonster. Heerlijk om je even af te kunnen reageren op een oude tang

32 likes

Graag!

@Fredje @Ohappyday
Thanks voor de site! Er staat heel veel op.

2 likes

Mag ik ook een PB? Mijn ouders zijn nog op zoek naar een vakantiebestemming met eigen sanitair :relaxed:

Ik heb hem doorgestuurd en ook opgeslagen voor onszelf! Ziet er leuk uit!

1 like

ezgif.com-gif-maker

34 likes

Ik ben een boek aan het lezen en ik dacht dat het een leuk gezellig verhaal zou zijn over een familie die naar Alaska verhuisd, beetje little house on the prairie vibes. Blijkt het over huiselijk geweld te gaan, helemaal niet leuk

3 likes

Welke app gebruik jij?

Heel veel sterkte. :heart:

Vriendin en ik hadden we helemaal een plan hoe we met onze dansleraar konden fucken enzo. Gaat die fucking les niet door.

Wel pluspunt van de avond ik liep naar t station en ik hoorde iemand zeggen " Zij heeft wel gespierde benen zeg" nu voel ik me sexy.

6 likes

Ik gebruik nu myfitnesspal en gekoppeld aan mijn Samsung health app. Heb een Samsung watch.

Myfitnesspal zit alleen een workout als sport en niet als ik mijn horloge aan doe op wandelen.

Samsung neemt ook het eten over, maar die houd helemaal geen rekening met active minuten.