En @Blush als een van ons erachter komt hoe het weggaat graag delen aub
Nu lekker betaald Netflixen, want ik ben klaar met mijn werkzaamheden en mijn collegaās reageren niet op de vraag wat ik nu precies kan doen Ć©n hebben deze werkzaamheden nog niet uitgelegd. Je kan je dinsdag slechter beginnen
En @blush ik heb altijd wel goede ervaringen met Iberogast maar kom deze dagen niet meer zoveel in de drogist haha
Retourneert een van jullie wel eens iets via een DHL-punt van Wehkamp?
Ik heb geen retourformulier/barcode, maar hoe weet dat punt dat het van mij is en retour moet naar Wehkamp?
Vind het altijd zo sneu voor zoān winkel dat ze zo lang bezig moeten zijn met mijn retour terwijl er āechteā klanten staan te wachten.
Gewoon de sticker die al op de verpakking zat?
Thanks trouwens!
Wat fijn, gefeliciteerd!
Is het ook een beetje leuk werk?
Ik heb maandenlang weinig moeite gehad met
het thuiswerken. Nu heb ik pas te horen gekregen dat ik een vast contract krijg, en nu lijk ik er ineens klaar mee te zijn en kan ik niet wachten tot mijn vakantie. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik het maanden superdruk heb gehad en de drukte nu iets minder is en ik bijna vakantie heb. Maar voel me toch wel schuldig.
Blijkbaar hoeft dat niet eens want ik kreeg vandaag bericht dat mijn retour ontvangen was. Terwijl die bestelling vrijdag afgegeven zou zijn bij een pakketpuntā¦
Ja, geen idee, haha. Ik weet ook niet of ik het echt gemist heb (vandaar dat ik me afvroeg of het wel echt een ding was) of dat ik het gewoon helemaal niet onthouden heb (wat ook niet van mijn gewoonte is). Ik moet wel zeggen dat ik in die periode (nog) niet echt veel bezig was met het nieuws en de actualiteit, maar toch, dat was in mijn eerste jaar aan het unief en ik was ook niet wereldvreemd. Ik was gisteren echt een beetje verward hierdoor .
She better be ! Haha gefeliciteerd.
Goed artikel ook voor de Speld: 10 tips hoe je een vrouw kan plezieren. " Hang uit jezelf een wcrol op aan de juiste kant en gooi de lege rol in de daarvoor bestemde bak." Of āMan doet eens lekker gek en hangt toiletrol op juiste plekāā¦
Oh hahah wat leuk om te horen! Lief
Woehoe, ik had laatst iemand geholpen met een betoog in elkaar zetten. echt een pokkewerk, maar het cijfer is bekend en is een 9,2!! Zo Nice als je hulp goed uitpakt.
Kijk nu masters of flip op tlc en ik vind dat echt zoān leuk mens. Hij ook trouwens. Maar lekker enthousiast, gedurfd met kleuren en niet datzelfde vtw wonen stijltje (of hoe de Amerikaanse variant ook mag heten)
Ik kwam er vanochtend achter dat ik per ongeluk de aantekeningen heb verwijderd van een interview dat ik vorige week afgenomen heb en ik baal zó van mezelf. Ben nu al de hele ochtend pogingen aan het doen om te recoveren, maar tot nu toe niets en dat programmaatje is ook nog eens mega onduidelijkā¦
About you duurt altijd wel ff, meerdere keren besteld en dat is echt het enige. Retour en service is verder prima
moet gelijk hier aan denken
eigenlijk gek dat ze kinderen zo van de kaart brengen bij de tandarts?
toen ik een tijdje terug āvoor de grapā vroeg of ik geen lachgas kon krijgen bij een tand trekken zeiden ze dat dat slecht was voor de hersens en dat ze dat niet doen in nederland
Ok was gisteren nog vol love over mijn buik/lichaam, maar vandaag is mijn buik helemaal opgezet, bol en pijnlijk en mijn ondergoed zit daardoor strakker en nu ben ik helemaal chagrijnig en voel me een dikkie. Ik haat ongesteld zijn
Ik ben zo een emotioneel kutwijf, als ik hawaii five o kijk en er zit een mooie scene tussen ofzo moet ik altijd janken kutserie
En dan vraag je je af hoe Trump president heeft kunnen worden. Het is me ineens duidelijk.
Oooh haha ja ik heb het nooit echt gekeken, ja 1 aflevering maar erger mij echt dood aan het slechte beeld dus ben gestopt.