Heb je toevallig tips voor oordopjes? Ik word de laatste tijd echt gek van mijn bovenburen, verkeer/mensen buiten en alle sirenes die langskomen.
Aah ik baal een beetje want mijn laptop toetsenbord lijkt te sterven.
Ik ben deze week precies een half jaar gestopt met roken Ik ben wel eerder gestopt voor langere tijd maar dan rookte ik nog wel eens op feestjes enzo maar nu echt al zes maanden helemaal niksss, ben echt blij
Ik wilde dat wel maar mn moeder wil dat liever niet, ze vindt dat onnodig confronterend, dus voorlopig nog niet
Leuk Aken!!
Ohropax! Die kneedbare wasbolletjes, voel je niet zitten en ze gaan best diep in je oor, dus houden veel geluid tegen en je kan dan ook nog gewoon op dat oor liggen zonder dat het vervelend aan voelt. Als je kleine oren hebt kun je zo“n bolletje ook doormidden knippen
Dankjewel! Ik ga eens kijken. Ik heb inderdaad kleine oren, mijn Airpods zitten ook nooit lekker.
oh dat is een aflevering van de kardashians waar ze alle never-seen-before laten zien. volgens mij einde van seizoen 2?
Ik ben al een week misselijk en heb knallende hoofdpijn. Heb zoān beetje elke pijnstiller al geprobeerd en gisteren een nekmassage genomen maar nu werd ik wakker en heb ik het gewoon weer. Word er gek van. En ik ben niet zwanger oid.
Ugh, hier precies hetzelfde. Niks helpt⦠ben bang dat het door het benauwde weer komt.
Bel de krant!
Mijn vriend heeft een nieuwe wc rol opgehangen toen de oude leeg was!! Helemaal uit zichzelf
Pluspunt: de rol hangt nog goed om ook!
Minpunt: de lege rol lag op de grond, ipv in de daarvoor bestemde prullenbak.
Orangina bij de slijter?!
Ik heb altijd deze, vind die altijd wel heel fijn! Kan je ook gewoon bij de Kruidvat of Etos ofzo kopen. https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/ohropax-mini-soft-oordopjes-60000154?skuid=000154&gclid=CjwKCAjw26H3BRB2EiwAy32zhS90MD24MMa54oh4i20ipmW506wQUtnS_OFvo2g88Zbwz65YiAHzqhoCQe0QAvD_BwE
Ik luister Lewis Capaldi omdat hij zo grappig is bij Graham Norton maar ik krijg al bultjes op mān stembanden van alleen al naar m luisteren
Escobar is overleden
RIP
Was een lief beesie
nou inderdaad zeg! ik heb elk jaar vriendinnenweekend en dat plannen en boeken we altijd ruim van te voren. dit jaar hebben we er natuurlijk heel lang mee gewacht om te kijken wat kan en mag⦠en de prijzen liggen nu over het algemeen echt zooo veel hoger dan ooit joh.
Ik ben net gebeld door mijn chef met een leuk aanbod om drie maanden op een andere afdeling te werken. Heb al eens eerder aangegeven dat ik ook op andere plekken ervaring op wil doen en bij deze plek dachten ze gelijk aan mij.
Het is echt een goede kans, maar de uren zijn een stuk regelmatiger en dat zou betekenen dat ik mijn onregelmatigheidstoeslag a 300 euro per maand kwijt zou zijn. Best veel geld, ook al is het maar voor drie maanden. Irritant dat dit de keuze moeilijk maakt zeg. Ze zijn ook niet al te makkelijk met salariskwesties bij ons. Ugh.
Ik heb dit ook! Minus de hoofdpijn. Wel al iets langer dan een week, geen idee waar het vandaan komt
Ja ga ik morgen over bellen⦠mijn chef is gelukkig wel iets ācommerciĆ«lerā ingesteld over geld dan de rest van het bedrijf. Ik ga het gewoon aangeven en dan zie ik wel hoe er gereageerd wordt.
Wel uitgenodigd voor een tweede gesprek
Wat een rollercoaster van emoties vandaag