Zonder routes en bordjes zou ik sowieso verdwalen hahah. Ik heb echt het richtingsgevoel van een baksteen. Vind het al moeilijk om pijlen te volgen die op een bordje staan. Maar het is tot nu toe nog goed gegaan.
Ik heb een jaar met de trein gereisd, was ook een traject van precies 1 uur. Dat was wel exclusief reistijd naar het station (20 min). Ik vond het eigenlijk wel chill, ik las een boek op mijn ereader, of ik keek een serie op mijn telefoon. Het is lekker rustig wakker worden/opstarten. Inmiddels ga ik al ruim 2,5 jaar met de auto, ik vind auto rijden gewoon heel erg leuk en dan ben ik niet meer gebonden aan de treintijden. File rijden vind ik ook niet erg en ik heb zo wat meer vrijheid. De reistijd vind ik echt geen enkel probleem, zowel met de trein als de auto niet.
Super, dankjewel!
Oh wat shit zeg. Hopelijk nemen ze je morgen aan!
Haha een vriendin zat tegen me te klagen en ik gaf een heel
tekstboek communicatief verantwoorde gevoelsreflectie en ze shamet me er hard voor. Moet er zo om lachen. Ze heeft me door.
Maar ik denk dat als het in het echt was en ik had mân. Begrijpende hoofd getrokken en een paar keer bedachtzaam hmhm gezegd, dat Ik m dan wel genaild had. #egoprotectie
Zeker zeker, vandaag nog lekker in de auto mee liggen zingen. Oh honey!
Ik slaap al een week zo slecht ik word er gek van. En ik had verwacht dat het dan op een gegeven moment wel beter zou gaan maar helaas pindakaas.
Ik word helemaal leip van al die verrekte klotekuttyfus muggen en vliegen in huis.Zoek je eigen huis ja
Te herkenbaar. Van de week deed ik een sex and the city personage quiz en ja hoor bij mij kwam er Carrie uit.
Doe mij Miranda⊠of Charlotte, of zelfs Samantha. Zolang het maar niet Carrie is.
Waar kijk je het terug?
Er zat vanmorgen opeens een enorme rups op ons aanrecht. Iemand enig idee wat dit voor een soort rups is? Ben al de hele tijd aan het zoeken maar vind niet echt iets wat er op lijkt.
Zou het een eikenprocessierups kunnen zijn?
Vroeg op om te âstuderenâ. Domino Day 2009 staat op youtube, zit al 3 kwartier te kijken
Ik ga nooooooit meer een pizza eten tijdens nachtdiensten want dat valt als een steen in je maag
Als ik naar de ene afbeelding kijk denk ik zeker te weten dat het een eikenprocessierups is maar het lijkt ook een beetje op een plakkerrups.
Hoe dan ook, wat doet dat ding op mijn aanrecht?!
Nog een uurtje en dan heb ik de test. Willen jullie allemaal voor me duimen?
Succes! You got this!!
Ja fuck ik wilde inloggen voor werk maar mân internet doet het niet. En de modem staat op de kamer van mân huisgenoot die vaak tot 12 uur of later slaapt ga het zo nog wel een keer proberen en anders maar even kijken of ik ergens heen kan om te werkenâŠ
Ik moet een mct-h test doen voor een toelatingsonderzoek op een hogeschool. Stond vooral even versteld hoe slecht mijn reken skills zijn haha.