Succes! Je kan het! Laat je weten hoe het ging?
succes!
Zal ik doen
Ze heeft ook best workouts waarin ze niet springt, dus zou een andere kiezen! Ik doe ook geen springen ivm gehorig oud huis (en ok, ook omdat ik een beetje levensmoe word van burpees enz)
Ik ben soms wel een beetje jaloers op mensen die thuis moeten werken, want ik zit met een vervelende collega die ook nog eens de hele dag oprispingen heeft en rochelt
burp “Sorry” en dat de hele dag door
Ik heb het 9 maanden gedaan, voor afstuderen. Het was dan 20 minuten van te voren vertrekken naar het station, 40 minuten met de trein, 25 minuten met de bus en dan ongeveer 5-10 minuten lopen naar kantoor en ik vond het echt niet te doen. Ik ging vaak net voor 7’en weg en was als alles meezet rond 18.20 thuis (maar de bus die te laat kwam, betekende al minimaal 30 minuten vertraging want trein missen) en ik hield nergens tijd meer voor over. Hoewel het in de trein en bus zitten best oke was, vond ik gewoon dat ik teveel tijd daarin kwijt was, vooral onderweg terug omdat ik daar zo afhankelijk was van de bus of ik de trein zou halen. Het speelt natuurlijk wel mee dat het afstudere was, dus ik in het weekend ook nog moest werken, maar ik was compleet gesloopt. Ben nu dan ook heel blij met de 20 minuten reistijd van m’n voordeur tot aan m’n bureau. Heb veel meer energie voor sporten en leuke dingen doen.
Yesss mijn internet werkt weer! En omdat ik tot net op mijn mobiele data heb gewerkt, heb ik super efficiënt gewerkt waardoor ik al veel taken af heb. De rest van de dag chillen dus. Nee grapje.
Ik vind mezelf zo kut. Ben gisteren vergeten een document van 5 paginas op te slaan met alle bevindingen van een onderzoek. Doei hele dag aan werk.
Ik ga zo brood met kaaskroketten bij Moeke eten! Zo’n zin in!
Oeh zo lekker zijn die, geniet ervan!
ik heb net een dubbele espresso gedronken en ik zit nu te stuiteren
naja ik word er wel lekker productief van en hoop dat ik zo een boost in m’n concentratie krijg
M’n VPN connectie met werk doet het niet en nu kan ik de kuttaak die ik gelijk 's ochtends wilde doen om ervanaf te zijn niet doen
Had het toch wel voor me uit geschoven, maar goed
Het ging redelijk was even moeilijk als ik had verwacht en ik vond sommige onderdelen echt heel kut. Ik hoor binnen drie weken of ik het gehaald heb. En anders weet ik op welke onderdelen ik nog moet bijspijkeren.
Ik lijk wel dement de laatste tijd, kan telkens niet op woorden komen.
Wat is het tegenovergestelde van polariseren? Verbinden? Zoek wat beters.
En wat zeg je als iets N=1 is? Dat is situationeel, en daar een beter woord voor.
Jezus, wat vermoeiend dit.
Ik dacht even dat tintelende handen een nieuw productvan dove was.
DANK.
Hahah Google zegt depolariseren. Helpt dat? Anders kan intrinsiek ook altijd nog hé.
Hahaha, ik wilde zeggen: wat fijn dat ik een keer verbindende/bemiddelende/beter woord invloed heb ipv een verder polariserende.
Maar ik zeg maar gewoon niks dan.
@anon808047 ik reis normaal gemiddeld 1.5 uur enkele met de auto en vaak nog file.
En het is best zwaar, maar ene kant ook wel relaxed beetje rondrijden. Wilde meer met ov maar is niet altijd mogelijk. Kan redelijk zelf tijd bepalen en keer thuiswerken.
Maar ben wel opzoek naar iets dichterbij nu ik een kind heb.
Voordeel is wel bij deze baan dat ik een lease auto heb en ook kan zeggen om 15.00 ik ga naar huis en werk thuis verder. Of eerst thuiswerken en na de file naar kantoor.
Misschien heb je die opties ook, dat je niet altijd in de spits hoeft te reizen.