Wat je even kwijt wil #38

Deze stond tussen aanbevolen videos. Vind hem zo leuk!

1 like

Stortbui :heart_eyes: Onweer :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb geen zon gezien, maar ik ben zooooo hard verbrand (natuurlijk want UVA gaat overal doorheen en ik heb me niet ingesmeerd té dom). ik ga nu als een malle aftersun smeren, want zo kan ik morgen niet op werk verschijnen.

Hee! Late reactie, maar ik probeer nu het bedrag op 0 te zetten en dan geeft de site aan dat ik het dus stop moet zetten :confused: Of zit ik verkeerd te kijken?

Ik heb het voor nu maar op 1 cent gezet, maar jeetje wat een gedoe altijd bij duo

1 like

Hmm ik weet niet hoe dat bij mij zat, volgens mij nooit problemen mee gehad. Maar je weet het idd nooit met DUO

1 like

Oh nee ER speelt weer met mijn emotie

2 likes

Ik kan gewoon niet geloven dat ik over twee uur begin met werken

Awh snap dat dat spannend is. Hopelijk allemaal goed en anders alleen maar fijn om te weten want dan kan er eventueel ook iets mee gedaan worden :kissing_heart:

1 like

Ik ben de laatste tijd fan van 1 nummer van Harry styles. Ben je nu trots op mij @Krabsalade

2 likes

Ik dacht dat je geen zon had gehad omdat de universiteit van Amsterdam maar doorging met de tentamens enz en je daardoor niet buiten kwam :joy: even beter lezen…

2 likes

Weten jullie nog dat er op ellegirl toen zo’n knop om de pagina op Facebook te delen was gekomen en die stond op een hele onhandige plek. Waardoor dus elke paar dagen iemand helemaal in perniekklll!1! was omdat ze per ongeluk had aangeklikt.

26 likes

:heart::heart:

ALTIJD!

:joy::joy:

vroeger was alles beter natuurlijk

Ik houd echt van het geluid van keiharde regen. In de meest ideale situatie zit ik dan thuis in een schoon en opgeruimd huis. Snacks erbij, thee of drank, even geen verplichtingen. Echt, ik houd hier zo van.

Alleen jammer dat mijn huis nu een grote bende is. Word onrustig van de rommel maar kan mij er ook niet echt naartoe bewegen om te gaan opruimen.

3 likes

liefde voor jou :heart:

1 like

Nou ik woon vlakbij een bos gebied met meerdere aanhebben wandel routes dus ik volg braaf de bordjes met de aangegeven route er op haha. Helaas niet waar je op zaad te wachten denk ik. Ik zag wel dat de website van ons vvv kantoor ook alle wandelroutes hier in de omgeving als download heeft. Misschien hebben ze dat ook van jouw omgeving.

1 like

:heart:

1 like

Welk boek is dit?
:heart: voor herkenning en steun

1 like

Ik kijk elke dag een Karen compilatie en het geeft me echt leven

Wilde ik even delen want misschien geeft het jullie ook kracht

7 likes