Wat je even kwijt wil #38

Tweede pizza gratis bij Domino’s (ook bij bezorgen), ik weet wat wij eten vanavond

3 likes

Janken. Het zag er gister zo veelbelovend uit dat ik me er al helemaal op verheugd had.

Ik ook. Maar er gaat hier niks vallen. Behalve op de terugweg als ik ga fietsen natuurlijk.

Ik lig op de bank op mijn vriend te wachten tot hij thuis is… mega trek dus beter schiet hij op

Het hek is van de dam, ik herhaal: HET HEK IS VAN DE DAM…

Ik heb mezelf verloren op kittens in Marktplaats en stuur nu berichten rond voor potentiële gezinsuitbreiding :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Een week geleden besloten mijn (ex)date en ik dat we verder willen gaan als vrienden. Vandaag heeft hij me meegevraagd op vakantie naar Turkije volgende maand. Ik snap dit niet hoor, wat een pipo haha. Gaat wel heel snel in zijn hoofd.

1 like

De onweer hier :sob: Ik probeer niet bang te zijn maar dat lukt me gewoon echt niet. Zit niet te trillen en te janken maar vind het wel echt eng bah.

2 likes

En toen moest ik ineens de benen onde4 mn lijf vandaan fietsen omdat ik mn mondkapje moest halen thuis. Word nog eens mn dood die mondkapjes.

1 like

Hier wordt de lucht ook donker. Ik wil ook onweer en regen!

Ik kwam net voor het eerst buiten vandaag (don’t judge) en het is goooooorrrr. Mega sticky…

Zit voor het eerst sinds corona in de bios en moest al niezen :’) maar overal tapijt hier en ik heb allergieën voor zo’n zooi haha. Ben benieuwd naar de Rundfunk film :nerd_face:

2 likes

Om de een of andere reden ben ik al dagen m’n eetlust kwijt en ik vind het kut want ik wil lekker kunnen vreten maar elke keer als ik wat lekkers pak denk ik neh en ruim ik het weer op.

Net een brief gekregen voor het warmteverbruik en ik krijg vet veel terug! Zo blij mee want ik kan t wel gebruiken.

1 like

Het plenst zooo hard ineens :heart_eyes:

1 like

First dates UK is zoveel leuker dan de Nederlandse versie. Blij dat ze dit weer uitzenden :biggrin:

6 likes

Oehhh bijna Zara sale

Yess ik lig al lekker in bed, ga nog een aflevering (of 2) van de serie Dark kijken en over ±30 minuten gaat het hier (Rotterdam) ook super hard regenen
Dat wordt lekker slapen vanavond

2 likes

Yaaay,lekker regen buiten.Fijn :smiling_face_with_three_hearts:
Zo weer even lekker schuiven met meubels in huis met muziekje aan en een wijntje.Love it.

1 like

Jaaa daar doen ze tenminste hun best met koppelen :blush:

1 like

Nee water overlast valt bij ons in de straat wel mee alleen ik zit al twee uur niet op m’n gemak met die onweer :joy:. Maar hier in het dorp staat inderdaad vaak van alles blank met veel regen. En toen het net begon te hagelen kreeg ik alweer flashbacks naar die hagelstorm van een paar jaar geleden hier…

Ja ze moeten ons altijd hebben he. Was echt chaos toen die hagel.