Ssst!!
Ik kan geen topic vinden met: zonder omg reacties. Ik wil in ieder geval iets kwijt zonder judgement. Ik volg iemand op insta sinds een paar maanden en zij heeft soort van hetzelfde thema als wat ik heb op mijn pagina. Alleen groeit het aantal volgers heel snel. Ik weet dat ik zelf niet veel meer post en het op privĂ© hebt gezet omdat ik die nep accounts beetje zat was. Dat terzijde vind ik het zo stom dat ze meteen, bam, stijgende lijn gaat terwijl ik een lange tijd veel moeite heb gedaan om er iets leuks van te maken. Ze post ook super cringy selfies met de camera veel te dichtbij waardoor ze 2 kinnen krijgt en somehow altijd een oog half dicht heeft. Dus als ik haar selfies zie, denk ik: wat een debiel, waarom nemen mensen haar serieus? En ik kan begrijpen dat mensen denken: volg haar dan niet meer, maar het is echt zoân love-to-hate-hate-to-hate ding geworden
We hebben alle dvds
Jaa die hebben we ook
Mân ma was al fan en nu heeft ze me aangestoken
Ik heb zo een sollicitatie voor mijn afstudeerstage via Teams en natuurlijk besluit mijn VVE om vandaag alle deuren oid te gaan vervangen? Echt fijn die boor.
En hoe is het afgelopen? Hopelijk viel het mee
Ontsteking was groter geworden, heb nu wel antibiotica gekregen maar nog steeds last. Krijg hier echt zĂł de schijt van
Ik ga morgen mijn wenkbrauwen laten doen met permanente make-up en ben zoooo zenuwachtig.
Sos send help.
Altijd chill je dag beginnen met een reply all, i.p.v. een reply op één persoon, op de grootste mail ooit.
Vorige week zat ik nog te janken en haren uit mijn hoofd te trekken dat het zo druk was. Nu zit ik mijn department of missing socks uit te zoeken. Ik snap soms niks van mijn werk
Wat wil ik graag weer in bed duiken. Voor mrt dit bewolkte weer.
Maar zometeen ga ik van overleg naar overleg tot uur of 18.00.
Ik had twee weken geleden schade aan mijn geparkeerde auto en geen briefje op de ruit ofzo. Maar het is nu gewoon opgelost! Een buurvrouw zei dat vlak voor ik kwam er een vuilniswagen in de straat was die moeite had met de draai op die plek. Dus ik heb de afvaldienst gemaild met mijn verhaal en ze sturen nu gewoon een ingevuld schadeformulier terug! Zo blij!
O god een appje of ik nog enthousiast ben en dat ze mijn aanmelding willen doornemen
Omg wtffff
Ik ben de dag ervoor aangemeld en heb nog niks gehoord?
Opzich beter want het is best serieus tussen mn scharrel en mij en denk niet dat die het leuk vindt hahaha
Ja tuurlijk! Ik ga voor powderbrows, kreeg ik van meerdere aangeraden.
Ik vind jou per definitie leuker.
Ik kom net een smiley die ik superveel gebruikte op msn vroeger weer tegen.
hvj wjnmk knzj, wobbi
Is deze dag al voorbij? Blehhh geen zin
Focus -100