Wat je even kwijt wil #38

Ik heb dus cinnastix genomen bij mijn pizza, maar nu zit ik zo irritant vol. :weary:

2 likes

Nou al die lyrische reviews op de socials zijn dus ook niet geloofwaardig meerā€¦ stond ook op het punt om het een keer te proberen. Thanks voor de info :joy:

1 like

Domme vraag: ik heb post ontvangen van de oude bewoner en die wil ik naar haar opsturen. Kan ik dan gewoon mijn adres doorstrepen en haar nieuwe adres opschrijven? Of moet ik er een nieuwe envelop en postzegel op doen?

Jeeej mijn werk is weer Great place to work nummer 1 geworden :muscle:

14 likes

Ohhh bleh :sweat: dat is helemaal niet zo hoor, zoā€™n stoel zou wel 3x iemand van je gewicht moeten kunnen dragen. Snap dat je dat zelf ook weet, maar toch. Die stoel is gewoon slecht geproduceerd

1 like

Ja die inderdaad!
Ik kan me echt niet voorstellen dat zij dat daadwerkelijk gebruikt, maar in haar laatste vlog zag ik het wel weer. :thinking:
Geur is persoonlijk natuurlijk, er zijn immers ook mensen die Alien blijkbaar lekker vinden?! Nou daarmee vind ik het dus wel vergelijkbaar.

2 likes

Haha dan weet ik waar je werkt. Mijn werk stond ook in de top zoveel.

Nou gefeliciteerd hĆØ :ok_hand: Met onze leuke werkplekken!

1 like

Ja wel bij de laatste categorie, voor 250+ medewerkers.

Dankjewel :muscle:

1 like

Mijn vriend zet zelf spontaan ā€˜alles voor een kindā€™ aan op tv.
Is dit een stille hint van die jongen?

Ooooh ja heb het even opgezocht en dat is al helemaal een vette werkgever! Snap dat je daar trots op bent :blush:

1 like

bah heb al sinds gisteren zoā€™n onrustig gevoel in mijn buik en hoofd
heb al verschillende pogingen gedaan om tot rust te komen, maar het helpt nietttttt
misschien maar ff mijn mijn tel uitzetten

1 like

Ik heb zoveel muggenbulten. En ze jeuken allemaal :sob:

2 likes

Zielig! Goed dat je moeite voor hem deed

1 like

Ik heb morgen weer een sollicitatie en ik hoop zozozozozooooop hard dat ik aangenomen word!

17 likes

Ik heb vandaag in mijn pauze 30 minuten gesport.
Helaas niet kunnen uitzweten want moest meteen douche.
Voelde wel raar, maar goed ik zie het maar als voordeel van thuis werken.

Was vanochtend eerder begonnen dus die 5 min extra pauze vond ik niet erg.

Oh huh ik dacht dat je laatst een nieuwe baan had gevonden! Of was jij dat niet? Anyway, ik zal voor je duimen.

Heb er zelf een op mā€™n wal, out of all placesā€¦

1 like

Ik heb net een uur als alles aansluit en ik vind dat wel lekker! Ik kan met het OV en ik luister dsn muziek en hoef even helemaal niks te doen, beetje met mijn ogen dicht zitten dromen, heerlijk. Ik mis het nu net thuiswerken ook best wel :sweat_smile:
Ik eet wel vaak 2 dagen uit de vriezer zodat ik na werk alleen pasta of rijst hoef te koken en daarna snel kan gaan sporten. Ik had eerst ergens 1,5u enkele reis en vond dat echt beduidend zwaarder/intensiever voelen. Ook een overstap extra. Dat zorgde ook wel eens voor extra vertraging.

1 like

Ok, ik heb morgen een test en ik ben zoooo zenuwachtig dat ik niet kan slapen. Daarna ga ik lekker biertjes drinken om te vieren dat het voorbij is dus ik heb in ieder geval iets om naar uit te kijken.

1 like

Vandaag was een chille dag. Mijn huid is superzacht en ik zit steeds over mijn wang te aaien. Ik ging voor het eerst op kantoor werken met collegaā€™s die ik nog niet echt kende in het echt maar het was best gezellig en we hebben gebond over de vieze man van Koot en De Bie. Ik heb onderhandeld en ben voor mezelf opgekomen op werkgebied en ik weet nog niet of ze akkoord kunnen gaan maar uberhaupt al het feit dat ik niet alleen maar blij ben met alles wat me wordt aangeboden qua werk maar dat ik ook zelf wat te vragen heb en mensen me dan ook serieus nemen voelt al heel goed en empowering. En daarna ging ik uit eten met mā€™n bestie en het was per ongeluk veel te duur maar wel heel erg lekker en dat gaf ook niet. Bedankt voor het luisteren lief dagboek xx

24 likes