Ik durf niet. Ga dan eerst shotten met de barman
Ahw, had je wel graag op tv willen zien
Ik durf niet. Ga dan eerst shotten met de barman
Ahw, had je wel graag op tv willen zien
Denk dat ik te veel eisen had âgeen mietâ
Is het overdreven om blote benen aan te doen met dit weer? Jurkje met 3 kwart mouwen tot de knie en dan met laarsjes? Het is hier grijs, geen regen en 18 graden buiten.
ohh heerlijk, ik zou willen dat downton Abbey weer voor de eerste keer kon kijken, wat een drama inderdaad haha. zooân heeeerlijke serie (en al die personages )!
een vriendin tipte een soortgelijke serie: belgravia, maar na 1 aflevering deed het me te veel denken aan downton Abbey en dat kon ik niet aan haha
Ik wilde me wegen maar hebben schijnbaar geen weegschaal meer, heb de wii balance board van zolder gehaald en die doet het ook nog nu weer tijd verspild met suffe wii fit spelletjes
Die zal ik onthouden. Zal me niet verbazen als mijn moeder de dvdâs al ergens heeft liggen
Ik heb om 16u een tandartsafspraak en om 17u moet ik werken⊠krijg er nu al anxiety van, hoop van harte dat het niet uitloopt
Haha hij heeft helaas een vriendin ik zie het al helemaal gebeuren dat ik op mijn hoge palen naar het toilet dwarrel en dan ten val ga
haha, belgravia kan je terugkijken op npostart, dus als je downton Abbey af hebt kan je gelijk door!
Please doe mee. Gun ons die entertainment.
Jaaaa ik moet nog 3 afleveringen van seizoen 6 maar heb dit sinds Corona gekeken <3 Het is echt geweldig haha
Ik ga vandaag aan seizoen 3 beginnen. Nog niet spoilen plz
Hahaha nou was ik nét van plan een spoiler te plaatsen⊠Anyway, veel plezier
Moest mijn kat net voor de 2e keer achterlaten bij de dierenarts, zijn blaas zat weer helemaal vol dus hij moet opnieuw een katheter. Hij zat helemaal te verkrampen van de pijn
Mijn concentratie vandaag, om te janken. Ik heb gelukkig drie dagen keihard gewerkt dus het is niet heel erg, maar toch voel ik me meteen nutteloos.
Met die zwarte jumpsuit
Hahaha als jullie een inzamelingsactie doen zodat ik met dé Versace bril kan komen aanzetten, doe ik mee
Ik zit echt weer helemaal niks te doen. Heb gister alvast dozen verhuisd, super chill. Met een hele fijne huurauto. Maar we kregen m niet van de handrem (super fancy electrische auto met een handrem uit het jaar nul dus ik herkende hem niet als handrem). Ging dus maar even de klantenservice bellen maar de tering, nog nooit zoân domme aan de lijn gehad. Ze wist niks van die auto en weigerde iemand te halen die het wel wist. Toch bizar dat je de basics van je huurautoâs niet weet.
Hoe doe je blote benen aan?
En idd zelf weten, ik vind het best fris dus ik zou het niet doen maar als jij het niet te koud vindt, prima toch.