Bedankt voor alle tips!
Ik zou gewoon met de trein gaan! Maar dan wel op een rustig moment inderdaad, niet dinsdagochtend om 08:00 haha. Ik ben laatst ook met de bus geweest voor een niet-noodzakelijk tripje (bureau terugbrengen naar Ikea haha) en dat was ook prima te doen , helemaal niet druk.
Ik heb hetzelfde als jij, geen auto en familie die ver weg woont. Ga nu dit weekend naar m’n ouders met m’n zusje die me in haar auto ophaalt, maar dan kan m’n vriend dus niet mee omdat we dan met teveel zijn en vindt dat echt een beetje krom
ECHT?! Haha wauw, ik had dit ook graag eerder geweten. Gaf gisteren een presentatie en toen zag ik mezelf dus ook niet - vele malen beter dan de hele tijd naar jezelf kijken en subtiel je haar goed proberen te doen.
Ik heb een voordeel ontdekt van thuis werken; bij een mental breakdown is er niemand die het ziet .
Nu ben ik er klaar mee. Heb een overleg afgezegd en ga weekend vieren met wijn.
Ik had net ook een mental breakdown, en het beste was dat ik geen overleggen meer heb zodat niemand m’n dikke huilogen hoeft te zien!
Cheers voor je wijn (ik heb na morgen pas weekend helaas haha)
Haha fijn is dat he. Alleen vroeg bij mij een collega een tijdje daarna waarom ik m’n camera niet aan wilde doen tijdens het bellen. Heb maar gezegd dat ik er geen zin in had.
Gaat het weer een beetje met jou nu?
Ik ben een muurtje aan het verven en de eerste laag zit erop, maar er moet nog een laag op en volgens mij heb ik daar net niet genoeg verf voor. Ik heb ook al op het plafond geverfd en met mijn sok in de verf gestaan, wat een gedoe
Voor het eerst mijn wenkbrauwen geverfd met een donkerdere tint dan normaal en ben er zo blij mee. Heb zo voor het eerst in mijn leven het idee dat ik zonder make-up ook best mooi ben
Ja! Was een beetje onverwacht, maar ook wel kortstondig gelukkig
Ik heb net tweedehands boeken gekocht over de verschillen tussen België en Nederland gedurende de afgelopen twee eeuwen.
Dus binnenkort kan ik jullie allemaal irritant om de oren slaan met mijn nieuwe kennis.
M’n vriend werkt boven op zolder en ik ben over het algemeen beneden met onze baby. Zat ik net op de wc en ik hoorde hem een beetje doelloos rondlopen, alsof hij mij zocht en het kwam een beetje verloren over.
Schuift hij opeens een briefje onder de deur door op zijn weg naar boven: ‘will you come visit me? I miss you’ (Hij spreekt geen Nederlands)
Hahaha zo schattig, ik heb zo hard gelachen.
I am intrigued. Hoe heten deze boeken?
Jongens.
Ergeren jullie je ook ZO ONTZETTEND aan bedrijven/mensen die zeggen “Ik laat je vanmiddag iets weten” en de middag kruipt voorbij en je hoort niets … “In de loop van volgende week hoor je wat” hele week voorbij, niks gehoord … “Binnen twee dagen ontvang je bericht” twee dagen later niks ontvangen.
HOEZO GEBEURT DIT ZO VAAK? Dit snap ik echt niet.
Stel dat het bericht wat je moet doorgeven nog niet helder is, dan kun je toch ff bellen met de boodschap dat het nog niet helder is en het nog even op zich laat wachten.
Ik zit echt alweer de hele middag vanaf 12:00 mijn mobiel en de klok te checken en de magische 17:00 is zojuist bereikt en NOPE no fucking body called.
Ik heb al mijn examens van mijn opleiding gehaald! Nu nog wachten tot volgende week vrijdag, dan hoor ik officieel of ik wel of niet geslaagd ben
Iemand nog tips tegen overgeven en buikkrampen?
Heeeeel irritant ja.
In 99% van de gevallen dat ik zoiets beloof, kom ik mijn belofte na óf ik laat weten dat het helaas toch niet gaat lukken. Op dat laatste reageren mensen vaak (positief) verrast. Daar verbaas ik mij dan weer over.
Nee ik ben ongesteld
Gemberthee helpt vaak wel wat tegen misselijkheid (en blijkbaar ook tegen menstruatiekrampen?)
Baarmoederkrampen? Ibuprofen helpt. Liefst wel op een maag waar wat in zit. Cracker? En cola tegen misselijkheid.
Nee, dorpje bij Nijmegen in de buurt. Ik ga voor powder brows, zal laten weten of het goed bevalt!