Wat je even kwijt wil #38

Wij hebben een krap huis, ik ben nu liever bij mijn ouders dan hutjemutje met tien mensen in mijn huis!

@Luzarl @LizzyBennet @Evert
Hmm oké, het voelt toch wel heel illegaal ofzo. Ik denk dat we dan maar gewoon op zaterdagochtend vroeg gaan en later op de avond naar huis. Dan zal het hopelijk wel meevallen?
Maar ik vind de regels gewoon zo krom, mensen met een auto hebben meteen meer vrijheid. Maar die mogen niet eens twee mensen ophalen, ook als die geen auto hebben. Terwijl je in de trein veel meer mensen kunt besmetten.
Niet dat ik het niet snap hoor, want er moeten grenzen zijn en blabla, maar soms is het wel wat krom.

1 like

Toen ik bij de Etos werkte, verkochten we dat soort doosjes wel om iets in in te pakken. Je kan het even bij de kassa vragen? Anders misschien bij de Pipoos?

Ook niet, woon niet in een grote stad.

pipoos vind ik te duur klinken haha :see_no_evil:

Bij de So low hebben ze die ook wel volgens mij

Ik zou overwegen om een auto te huren, voor een dag valt dat goed mee qua prijs. Ik denk dat jullie ook principes van autodelen hebben? En anders kijken bij de autohuurmaatschappijen

Of misschien ken je iemand waarvan je de auto voor één dagje mag lenen?

1 like

Maar ik zoek juist iets van 2 of 3 euro haha, hij gaat het toch verder niet gebruiken en het is gewoon voor de leuk.

Ah heel erg bedankt hiervoor! Zit altijd zo naar mij zelf te staren, gelijk even uitgeprobeerd en veel fijner zo.

1 like

In dat geval zou ik gewoon een doosje halen bij de supermarkt en zelf inpakken :ok_woman:t3:

Ja als ik niks kan vinden doe ik dat ook wel gewoon haha.

Oh voor m’n gevoel kosten die dingen daar ook geen drol, maar kan ernaast zitten hoor

Maar dan heb ik nog verzendkosten erbij toch

Het ding is dat ik autorijden eng vind, behalve in Greenwheels en die zijn al zo 100 euro voor een dag inclusief kilometers, terwijl de trein 30 euro is voor ons samen. Mijn man heeft op het moment geen rijbewijs.
Misschien kan ik heel specifiek een Volkswagen Up huren haha. Ik ga er nog even over nadenken. Wij hebben ook iets te vaak een upgrade gehad bij het auto huren. Dan denk je te komen voor een klein wagentje, is het enige wat ze nog hebben een enorme familiewagen. :’)

Misschien kun je op Snappcar zoeken naar een kleine auto bij je in de buurt?

1 like

Oh dat is wel een goede ja!

1 like

Of een elektrische fiets huren? Hangt een beetje van de afstand af natuurlijk, maar omdat je zegt 30 euro voor twee personen met de trein (retour?) dacht ik dat dat misschien wel mee zou vallen.

1 like

Ik heb ze pas nog gezien bij kwantum

Edit: oh ik zie nu je latere berichtjes. Zou dan gewoon een simpel doosje halen bij de supermarkt en beplakken met leuk kadopapier

Dat zou 180 km in totaal zijn :smiley: we hebben een abonnement dus daardoor is het vrij goedkoop.

Waaaarom ben ik zo? Ik heb dus een toelatingsonderzoek voor een studie gedaan en ben nu al allemaal dingen over de studie en stages aan het opzoeken. Gaat straks alleen maar teleurstellend zijn als ik het niet gehaald heb.

Ah joh, lekker tochtje :grin:

2 likes