Wat je even kwijt wil #38

Ontsteking was groter geworden, heb nu wel antibiotica gekregen maar nog steeds last. Krijg hier echt zó de schijt van :sob:

Ik ga morgen mijn wenkbrauwen laten doen met permanente make-up en ben zoooo zenuwachtig.
Sos send help.

2 likes

Altijd chill je dag beginnen met een reply all, i.p.v. een reply op één persoon, op de grootste mail ooit. :no_mouth:

21 likes

Vorige week zat ik nog te janken en haren uit mijn hoofd te trekken dat het zo druk was. Nu zit ik mijn department of missing socks uit te zoeken. Ik snap soms niks van mijn werk :sweat_smile:

Wat wil ik graag weer in bed duiken. Voor mrt dit bewolkte weer.
Maar zometeen ga ik van overleg naar overleg tot uur of 18.00. :cry:

Ik had twee weken geleden schade aan mijn geparkeerde auto en geen briefje op de ruit ofzo. Maar het is nu gewoon opgelost! Een buurvrouw zei dat vlak voor ik kwam er een vuilniswagen in de straat was die moeite had met de draai op die plek. Dus ik heb de afvaldienst gemaild met mijn verhaal en ze sturen nu gewoon een ingevuld schadeformulier terug! Zo blij!

33 likes

O god een appje of ik nog enthousiast ben en dat ze mijn aanmelding willen doornemen

56 likes

Omg wtffff
Ik ben de dag ervoor aangemeld en heb nog niks gehoord? :scream::roll_eyes:

Opzich beter want het is best serieus tussen mn scharrel en mij en denk niet dat die het leuk vindt hahaha

1 like

Ja tuurlijk! Ik ga voor powderbrows, kreeg ik van meerdere aangeraden.

1 like

Ik vind jou per definitie leuker.

1 like

CAN’T WAIT!!

2 likes

Ik kom net een smiley die ik superveel gebruikte op msn vroeger weer tegen.

7 7
hvj wjnmk knzj, wobbi

27 likes

Is deze dag al voorbij? Blehhh geen zin

3 likes

Focus -100 :sob:

Ik durf niet. Ga dan eerst shotten met de barman

Ahw, had je wel graag op tv willen zien :joy:

1 like

Je kunt ook gewoon die barman mee naar huis nemen, shortcut.

11 likes

Denk dat ik te veel eisen had :joy: “geen miet”

1 like

Is het overdreven om blote benen aan te doen met dit weer? Jurkje met 3 kwart mouwen tot de knie en dan met laarsjes? Het is hier grijs, geen regen en 18 graden buiten.

ohh heerlijk, ik zou willen dat downton Abbey weer voor de eerste keer kon kijken, wat een drama inderdaad haha. zoo’n heeeerlijke serie (en al die personages :takingbow:)!

een vriendin tipte een soortgelijke serie: belgravia, maar na 1 aflevering deed het me te veel denken aan downton Abbey en dat kon ik niet aan haha

1 like

Ik wilde me wegen maar hebben schijnbaar geen weegschaal meer, heb de wii balance board van zolder gehaald en die doet het ook nog :sweat_smile: nu weer tijd verspild met suffe wii fit spelletjes :no_mouth:

4 likes