Wat je even kwijt wil #38

Ik zou eigenlijk vanaf volgende week vakantie hebben, maar omdat mijn vakantie naar het buitenland niet doorgaat en ik nog wat dingen wou afronden, ga ik een week langer doorwerken. Alleen nu wordt het volgende week supermooi/warm weer. Beetje jammer, dit.

Ik vind haar reden met dat ze al geboekt heeft niet echt een legitieme reden eigenlijk. Lekker collegiaal ook, kun je niet allebei 1,5 week doen?

7 likes

Ik ga zo lunchen bij een super leuk tentje en daar heb ik zin in maar ben wel boos dat ik daarvoor uit bed moet want ik lig veel te lekker :angry:

7 likes

Mn verdoving is nog niet uitgewerkt en m’n gezicht is superbol en m’n onderlip hangt heel erg en ik kwijl als ik praat en ik keek net in de spiegel en toen keek Jan Jaap van der Wal terug.

Hoop dat het weer bijtrekt.

19 likes

Wat fijn :heart: geef jezelf tijd, het is ook een tijdje heel spannend geweesr (en nog). Alleen maar goed eigenlijk dat je instort en niet “door” blijft gaan in de overlevingsmodus.

1 like

Ik heb een afstudeerstage jawel!!! Zo blij, was moeilijk om te vinden in deze tijd :partying_face:

32 likes

Heeft iemand een recept voor American pancakes? Het liefst dat ze echt zo fluffy worden

Ik heb de laatste dagen zo’n vermoeiend gevoel in mijn voeten, zo vervelend.

1 like

Wat heftig allemaal! Echt een achtbaan waar je nu inzit, niet gek dat dat zo ingrijpend is en dat je nu pas de ontlading hebt. Echt heel fijn om te lezen dat hij wakker is en dat jullie goed met hem kunnen praten etc. Ik duim ervoor dat hij snel van de IC afkan. Sterkte!

1 like

Hier zijn ook richtlijnen voor he :). Kijk even rond op deze website
https://www.loketgezondleven.nl/advies-ondersteuning/coronavirus/seksualiteit

Ze zeggen eigenlijk zonder al te specifiek erop in te gaan dat ze begrijpen dat je behoefte hebt aan lichamelijk contact, wanneer je dit doet, kies dan één specifiek persoon en spreek af dat je beide geen fysiek contact hebt met anderen. Ze hebben helaas de woorden seksbuddy en knuffelmaatje voor deze personen van de website gehaald :wink:

Een ex-collega had hier ook altijd een handje van, en dan een jaar van tevoren boeken ook nog. Maar ik heb toen ook aangegeven dat ik wil dat het in overleg gaat want soms dan kan je inderdaad niet anders dan in een bepaalde tijd.

Ik zou er toch wel (weer) over beginnen tegen je leidinggevende/degene waarbij jullie allebei vakantie aanvragen. Ik vind echt dat dat ook met jou overlegd had moeten worden. Misschien kom je er niet meer uit voor drie weken maar bijvoorbeeld wel twee of een.

1 like

Ik heb deze nu 2 nachten gebruikt en OH MY GOD zo fijn. Geen last meer van het verkeer etc. Alleen ik ben vandaag wel wakker geworden met een vervelend gevoel/pijn in een van mijn oren.

Inderdaad, ik zou hier gewoon een ding van maken en haar er niet mee weg laten komen. Zou het oprecht niet tof vinden van mijn collega’s en waarschijnlijk doet ze dit vaker.

Sterkte :heart:

1 like

Net naar het strand gereden, kom ik daar
 een enorme bui. Dus meteen weer naar huis gereden.

2 likes

Thanks! :grin:

Het duurde wel even idd, en heb zo nog een afspraak! Maar woon dichtbij hoor, dus van het weekend weer een kans. :hugs:

In mn woonplaats 10 minuten verderop geen druppel gevallen, haha.

1 like

Haha ja mn berichtje was niet zo heel subtiel.:rofl:

1 like

Volgende week gaan we met wat vrienden naar elkaar toe fietsen en dan halverwege meeten. Een deel woont in omgeving Dordrecht en een ander deel in omgeving Utrecht. Weet iemand een leuke plek die een ongeveer halverwege ligt?