Ja eigenlijk wel. Daarom zeg ik ook dat ze het beste haar dierenarts kan contacteren, die weet de beste oplossing voor het konijntje.
Ik ben zo excited voor vandaag en morgen. Ik ga naeindelijk gymlessen geven met waterspelletjes. Waterballonnen, sponzenrace, snoephappen, waterpistolen, buikschuiven. Ik heb er zoān zin in, meer dan de kids misschien wel haha
Jammer nee dan klopt mijn theorie niet. Ik dacht zelf dus dat het daar aan lag, haha.
Ja zou een satijnen kussensloop nog kunnen proberen! Zorgt voor minder wrijving en is ook lekker zacht/glad voor je gezichtshuid.
Scherp!
Ook @Geo Het zijn niet mijn konijntjes, maar die van mijn vriend en we wonen niet samen. Geen idee wat hij ermee wil als het konijntje toch zwanger blijkt te zijn. Ik geef het gewoon door, gelukkig moet ie van de week al naar de dierenarts voor de castratie van het mannetje dus dan kan ie daar vast wel om extra advies vragen en eventueel een afspraak maken voor het vrouwtje. Komt wel goed dus!
Ik liep vanmorgen vroeg naakt de kamer in en toen riep mān vriend KIJK UIT IK ZIT IN EEN VIDEOCALL.
Nouuu gelukkig was het een grapje, maar ik schrok me echt de tering
Misschien kun je even weglopen van het terras als hij belt? Zou zonde van de mooie dag zijn om thuis te wachten!
Ik geef een borrel en ongeveer 6 van de 30 mensen eten vegetarisch. Vinden jullie dat ik meer vegetarische hapjes moet bedenken, vergelen met de huidige boodschappenlijst? Ik twijfel of het voor de vegaās niet te karig is zoā¦
- bladerdeeg kaasstengels (vega)
- chips (vega)
- sushi (deels vega, die met komkommer en ei)
- gehaktballetjes (niet vega)
- chicken wings (niet vega)
Misschien nog iets van fruitspiesjes? Of ehm mozzarella bolletjes met een Cherry tomaat en basilicum blaadjes erbij. Ik denk dat als je nog een of twee opties toevoegd je wel genoeg hebt hoor.
Edit: vooral ook omdat de vega dingen ook wel gegeten gaan worden door de niet vega mensen. Maar goed ik heb meestal een overschot, weet dus niet of ik de beste raadgever ben.
Ja ik zou dit wel te karig vinden, balletjes en chicken wings zijn echt eten en chips en kaasstengels meer een snek. Misschien nog wrapjes maken of idd fruit/groentespiesjes? Of vega balletjes ofzo? Of die vega knaks?
Ahh ik heb meestal als ik overdag al in de zon ga zitten dat ik het lastig vind weer aan het werk te moeten! Wel chill, daar niet van.
Misschien nog vega balletjes? Of vega ovensnacks
Ik voel me zo volwassen als ik de wasmachine instel met uitgestelde start ipv nu al aanzetten en de natte was er 7 uur in laten liggen.
Fijn dat je er zelfs een beetje van hebt kunnen genieten!!
Verdomme, alweer niet aangenomen. Ik word hier zo moedeloos van en waar ik eerst nooit huilde na een afwijzing stromen de tranen me nu telkens kei hard over mijn wangenā¦
Bitterballen (vega van Mora) of Dim Sum snacks van de Jumbo zijn hier altijd een groot succes!
Hou echt van rijke tatas. Kreeg net van mensen bij wie ik soms katoppas ā¬60 āalvast voor je verjaardagā
Mn ouders geven me niet eens zoveel
Pff wat kut! Zijn zeker ook stomme āeen andere kandidaat past beter in ons profielā afwijzingen? Wat voor iets zoek je?
Wat is het leven toch fijn als de stopweek weer voorbij is.
Mmmm bananenbrood gebakken en ik eet nu een lekker dik warm stuk met slagroom