Wat je even kwijt wil #38

Ben een beetje jaloers op mijn hond. Die ligt languit te snurken en ik maar werken.

Zit ik net een boos bericht te typen naar een vriendin dat ik mannen haat omdat er net een man in een auto langzaam ging rijden naast me en ging toeteren en uit het raam ging roepen naar me en ik had het genegeerd, kijk ik nog even naar de auto terwijl ‘ie wegrijdt 
 was het m’n vader in z’n werk auto :woman_facepalming:

105 likes

Jaa. God had het even druk.

1 like

Zo geen zin in deze online schoolweek :sob: ben toe aan vakantie

2 likes

Ik zit even koffiepauze te houden op m’n dakterras in de zon, waarom doe ik dit niet vaker? Alleen nu voelt het niet alsof ik aan het werk ben.

@Max ah heerlijk! Ik heb ook zo’n fijn weekend gehad, ben van terras naar terras gegaan en veel vrienden gezien en m’n pa. Was gisteravond heel moe maar wel voldaan.

5 likes

Soms blijf ik maar piekeren over dingen, echt irritant.
Wel zin om deze week weer in het zwembad te liggen in de tuin.

2 likes

Zit in de auto op de parkeerplaats te wachten bij dierenpark in Amersfoort. Mogen pas om 12 uur naar binnen dus we doden de tijd hier maar

1 like

Mega klit in mijn haar ter hoogte van mijn nek. Elke keer daar.

Tien uur geslapen en nog voel ik me alsof ik overreden ben door een vrachtwagen :woozy_face:

1 like

Ik moest net thuis iets regelen voor personeelszaken, maar ik kon het niet vinden. Dus ik belde even met P&O en die vrouw kon me wel helpen. Ging ze uitleggen wat ik moest doen: ‘dan moet je naar de website, dat kan je intypen in die balk bovenin. Dan typ je h-t-t-p-s (vet overdreven articuleren), dubbele punt en dan twee schĂșine streepjes die voorover vallen’ :sweat_smile:
Heb braaf haar instructies opgevolgd zonder te lachen, maar wil niet weten wat voor digibeten ze aan de lijn krijgt dat ze het blijkbaar op deze manier uit moet leggen.

39 likes

Slechte reden

Je wilt echt niet weten nee haha, heb ook heel vaak dat mensen vragen: kunt u nu ook zien wat ik zie? Haha nee tuurlijk niet, ik zit toch niet achter uw computer :joy:

5 likes

Irritant is dat he. Maar ik kan nu wel gelijk even mijn theorie testen. Heb je fijn haar? En heb je dit meestal als je polyester of viscose draagt en je haar los hebt?

1 like

Nouja, soms kan je wel meekijken natuurlijk, maar niet standaard :grin:

Er zitten heel vaak hoopjes duivenstront op de balkonrand en die schiet ik dan weg met m’n vingers omdat ik te lui ben om een borstel of sopje of wat dan ook te pakken. Net dacht ik er ook weer één weg te schieten, was hij nog vers :+1::+1:

28 likes

Ik heb niet echt fijn haar, meer normaal.
Heb nu 95%katoenen shirt aan en los.
Denk dat het vooral door het slapen komt, dat is met een knot in. En dan woelen.
Dus denk dat theorie dan niet klopt?

Klopt, het is inderdaad nog een erg jong vrouwtjeskonijn
 Maar wist helemaal niet dat dat zo heftig was joh, dat klinkt echt vreselijk. Zal het aan mijn vriend doorgeven, dan lijkt het me inderdaad beter om ze allebei te laten castreren/steriliseren. Kan dat nu ook al? Of moet hij dan eerst wachten tot ze niet meer zwanger is?

Als de baarmoeder verwijderd moet worden, kun je misschien beter wachten tot ná de zwangerschap
 :sweat_smile:

10 likes

Volgens mij worden castraties ook tijdens zwangerschap gedaan of wanneer ze kort geleden (vermoedelijk) gedekt is.
@Poca denk dat je het beste even je dierenarts kunt contacteren.

Maar in dat geval worden de foetussen toch geaborteerd? Ik had nog nergens gelezen dat dat (ook) de bedoeling was.