Wat je even kwijt wil #38

Iemand heeft hier ooit de Duux whisper fan getipt en die heb ik toen gekocht. Ben er nog steeds zo blij mee! Heerlijk stille ventilator. Heb nu zelfs een tweede gekocht voor op de kamer van de baby.
Dus ben of ken jij deze tipgever: bedankt!!

Mijn vriend en ik probeerden al dagen een switch te bemachtigen tegen een normale prijs maar lukte steeds niet, toen vanochtend bij Game Mania wel met veel moeite, hij werd er steeds uitgegooid dus toen heb ik hem snel besteld toen ik erdoor kwam. Maar je krijgt daar blijkbaar punten ofzo en toen was hij helemaal salty dat hij nou die punten niet kreeg haha dus toen heb ik hem nog een keer besteld vanaf zijn account zodat hij die punten toch krijgt, en gaan we die ander weer retourneren. Nu hebben we ineens twee switches en heb ik ff 700 euro afgetikt in tien minuten lol.

8 likes

Ik ben klaar met een schoolopdracht maar ik durf het niet in te leveren, wil iemand kijken???
Het is een website, sommige dingen staan achter een wachtwoord maar dat stuur ik je dan

1 like

Ik heb vrijdag een picknick met m’n afdeling. Het wordt 31 graden en ik zie er nu al tegenop :frowning: We zijn ook met 8 collega’s in totaal, dus ik vraag me af hoe ze dat goed kunnen regelen met eten delen en afstand houden enzo.

Fijn dat je hem nog hebt kunnen bestellen! Ik probeerde het net ook (scheelt toch weer 30eu met die ik gister heb besteld) maar denk dat ie nu weer is uitverkocht, kreeg een foutmelding bij het afrekenen. Weet je al welke spellen je wilt?

Jaaa heel blij! We zaten echt zo obsessief alle sites af te speuren. De gewone was idd al weg maar als bundel icm opbergtas van 15 euro kon het nog wel, voor totaal 353 dus: https://www.gamemania.nl/Consoles/nintendo-switch/2540nsnscr

En we kregen ook eerst steds foutmeldingen, maar na een paar keer vernieuwen deed ie het toch ineens. Dus misschien lukt het toch nog!
En andere tip als je snel bent: mijn vriend zag er toevallig vanmiddag net nadat wij hem hadden besteld een in het grijs staan voor 329 in de winkel, volgens mij wonen wij in dezelfde stad dus wellicht kun je daar nog kijken.

En we hebben Ringfit Adventure gekocht en Mario Kingdom Battle en ik wil heel graag nog Professor Laytn, verder weet ik het nog niet!

1 like

Oh chill! Die in HC? Ik blijf nog ff online proberen, maar anders vind ik het ook wel goed zo. Moet ik die andere ook weer retourneren enzo. Ik wilde sowieso AC en verder nog geen flauw idee. Layton lijkt me ook heel leuk!

Ja daar! Wat een heisa allemaal om die dingen zeg jeetje. Maar goed, we hebben er iig een! Ik speelde Layton vroeger altijd op de ds en was toen vet verslaafd, hoop dat het nog steeds zo leuk is.

1 like

Ik krijg helemaal nergens reactie op, ik denk dat mijn collega’s op het terras zitten ofzo :weary:

Ik heb vandaag 3 uur in de auto gezeten, snap echt niet waarom mensen auto rijden leuk vinden want na een halfuurtje tuffen over de snelweg heb ik het wel weer gezien.

1 like

Oh ik vind het heeerlijk. Muziek aan, meeblèren, vriendinnen bellen, beetje nadenken over het leven.

3 likes

Vannacht drie uur geslapen en nu ben ik kapot.

Is deze ventilator ook “krachtiger” dan een goedkoop geval van de action ofzo? Ik twijfel heel hard of ik er zo een voor op de slaapkamer moet kopen.

Getver ik heb al weken zin om te splurgen maar weet niet wat ik dan wil hebben behalve een tas van €2200,- en dat is misschien dan weer een beetje te gek. Ik ben online winkelen ook helemaal niet meer gewend en vind het zo onoverzichtelijk, misschien dat ik binnenkort maar even langs zo’n designer vintage winkel ga ofzo

7 likes

Ik zit dus thuis met een neuroom (knoopje of verdikking van een zenuw in m’n voet als ik het goed uitleg). Lopen doet zo veel pijn. En eigenlijk zou vandaag m’n eerste werkdag zijn na de vakantie, maar als kapper weer meteen 6 dagen gaan werken met zo’n pijnlijke voet gaat hem ook niet worden. Ik bereid me alvast voor op dood verveling nu ik ook niet kan gaan wandelen. Oh en ik kan volgende week donderdag pas bij de podotherapie terecht. Mag toch hopen dat het voor die tijd wel minder is geworden met de pijn en steken.

Klaag modus uit👍🏼

wat voor tas?

Foto

Ik heb zoveel vliegen in m’n huis pleur op

1 like

@instantramen @Luzarl de Padded Cassette van Bottega Veneta :heart:

(vind hem op outfitfoto’s beter tot z’n recht komen dan productfoto’s)

15 likes

Heel mooi, ik zeg doen.

3 likes