Wat je even kwijt wil #38

Ik ben net ook door mijn examens gegaan en vraag 13 is de enige vraag die ik herkende, kan me nog zo goed herinneren dat iedereen daar om moest lachen.:joy:

3 likes

Haha ook echt ‘leg je antwoord uit’ uhh…omdat daar het rectum zit?

5 likes

Ik ga me zo ziek melden op werk en ik vind het echt heel kut want dat betekent dat mijn klas niet naar school kan.

Dit heb ik echt met alles wat ik vroeger op school heb gehad. Heb echt 0 algemene kennis terwijl ik gewoon prima cijfers had. Stampen en daarna weer vergeten.

2 likes

Ik twijfel steeds om naar kantoor te gaan op de dagen dat ik mag. Blijf het interessant vinden hoe dat is veranderd van vijf dagen op kantoor zitten naar vijf dagen thuis en snakken naar kantoor en nu heb ik echt zoiets van hmm kan ook lekker thuisblijven.

1 like

Omdat iets dat moet minder leuk is

1 like

Het enige wat ik 8 jaar na mijn geschiedenisexamen nog weet is dat we toen 2 onderwerpen kregen en een ging over een man die chang kai check of zoiets heette. Verder heb ik niets onthouden

2 likes

Geen idee of we daar wat over hebben gehad. Herken slechts de naam

1 like

Zit er in het afgesloten deel een topic over forummers die samen op vakantie gaan of dat misschien zouden willen?

1 like

Youfone is geen dochter van KPN, maar levert over het KPN-netwerk, net zoals de meeste providers (behalve Ziggo, die levert over coax). In mijn ervaring kan goedkoop prima zijn (mits je een 5Ghz-modem krijgt, anders moet je het niet doen), maar als je problemen hebt, kan de service slechter zijn. Dus dat moet je even overwegen!

Krijg door het lezen over kenmerkende aspecten flashbacks naar al die arme examenleerlingen op de school waar ik werkte. Die moesten van hun geschiedenisdocent op zaterdag komen om ze te leren, en elke zaterdag terugkomen tot ze ze kenden. Was echt leuk om die zaterdagen te surveilleren :neutral_face:

1 like

Wow terror

1 like

Deze gozert @anon44204370

Was volgens mij een route vernoemd naar hem oid

3 likes

Door dit gepraat over het eindexamen, verlang ik terug naar die tijd. Vond het heel fijn om lekker in de tuin te leren en te oefenen met examenbundels. Sowieso was het leven toen veel simpeler.

6 likes

Ik word vandaag of morgen gebeld met de uitslag van m’n coronatest, en of het nou corona is of niet ik moet natuurlijk gewoon beter worden. Maar dat wachten geeft me zoveel stress dat ik echt niet kan ontspannen.

Edit: net gebeld uitslag is negatief!

21 likes

Vietnam oorlog en dynamiek en stagnatie in de republiek. Heb wel Vietnameze vrienden verbaasd met feitjes, maar of het echt nut had … nee. Dan liever canon.

1 like

Dat heb ik ook. Studeren vond ik nog fijner, geen zin? Kan je gewoon thuisblijven. Toetsperiode was steeds wel even stressen maar verder veel vrijheid.
Wel wat meer geldzorgen in vergelijking met middelbare school maar echt zeeën van tijd.

1 like

Ik heb kennelijk eindexamen geschiedenis over de Vietnam oorlog en volksopvoeding in Nederland gedaan? Hahaha kan ik me echt helemaal niks van herinneren.

Onze huistelefoon gaat al zes keer af en mn moeder zegt: ze bellen wel op mn mobiel

Ja eh jezus neem gewoon op :joy:

11 likes

Kon vanaf 4.30uur niet meer slapen. Heb om 5.00 de digitale krant gelezen (blijkbaar komt die dan precies online, goede timing), ben om 6.00 een stuk gaan wandelen en daarna een uur op m’n nieuwe Nintendo Switch gespeeld en nu ben ik moe en nu moet ik nog de hele dag :sob: sorry, even ultiem zelfmedelijden.

5 likes