Wat je even kwijt wil #38

Inmiddels hebben de koning, Rutte en de koningin zoveel werkbezoeken afgelegd dat ik verbaast ben dat ze nog niet bij mij voor de deur hebben gestaan.

3 likes

Gelukkig, je ging al bijna richting one-issue-forummer.

Misschien komen er nog wel meer selectierondes en kan ik er weer over posten!!! Lief dagboek,

6 likes

OkĂ© het internet is na de mislukte meeting gelukkig weer gefixt, mijn collega gaat me volgende week bijpraten over alles wat ik in de meeting gemist heb en mijn vriend komt vanavond alsnog hierheen. Dag zou dus beter moeten zijn, maar toch heb ik alleen maar zin om vanavond in mijn eentje wijn te drinken, een hersenloze film te kijken en zelfmedelijden te hebben dat mijn dag heel ‘zwaar’ was. Wat is er mis met mij?

1 like

Ik heb ontzettende honger maar mijn vriend is nog niet onderweg dus duurt het nog zeker 45 minuten voor ik kan eten


Zo 5 slokken bier op in ‘t zonnetje en voel me helemaal ready to go voor een die hard stapavond. Kan echt niks meer hebben tegenwoordig blijkt wel weer.

7 likes

Ik moet opeens uit het niets een potje janken. Niet omdat ik me kut voel of omdat er iets naars is maar omdat ik eindelijk weer een gevoel van geluk en zelfvertrouwen ervaar? Ik begin ook eindelijk weer een beetje mijn draai te vinden en zie er niet meer tegenop om te werken.

43 likes

Huilen door opluchting en geluk kan ook natuurlijk. Fijn dat je je nu op je plek voelt!

1 like

Deadline 30 mei betekent dat morgen inleveren kan toch?
Ik begin ineens zo erg te twijfelen. Maar het zou wel beter zijn als ik nog een dag had :crazy_face: niet dat ik daar zin in heb (hoopte dat ik het vandaag af zou krijgen) maar ik kan niet meer.

Ik had vandaag de klassieke ‘we nemen afscheid, bedankt voor het gesprek oke doei, oh je loopt dezelfde kant op’. Toen ben ik maar over de heropening van de sportscholen begonnen.

Als er geen tijdstip bijstaat zou ik inderdaad zeggen morgenavond voor 12 uur. Succes nog even!

Ik heb de laatste paar dagen gewoon echt een hele chille en positieve vibe. Het lukt me ook veel meer om dingen te accepteren.

Echt op mijn plek zit ik niet omdat ik mezelf dit werk niet de rest van mijn leven zie doen. Maar meer plezier heb ik er momenteel wil in en dat vind ik het belangrijkst.

1 like

Hahaha, mijn onderbuurvrouw(jaar of 40) is aan het klagen over haar zus die de ultieme yup is(en dat haat ze!). Ze rijdt geen auto dus wil alleen op de bakfiets naar een yuppen camping met alleen maar yuppen kindjes :joy::joy:

6 likes

Vakantie gaat misschien toch wel door en krijg gewoon al stress als ik eraan denk. Heb amper kleding en had een bikini besteld maar het ziet er niet uit. Op internet ziet het er flawless uit, en als ik het aan trek is het een grote deceptie :unamused:

1 like

Ik heb gisteren per ongeluk passievruchtenblokjes (en sap) over m’n toetsenbord van m’n laptop heen geknoeid en nu plakt m’n spatiebalk en typt het heel irritant :sob:

Van welke serie is zij ook alweer? Een agente toch? Kan er niet op komen :thinking:

1 like

Ooooh natuurlijk!!

1 like

Neeeeee nog maar 2 afleveringen van Call the Midwife en dan heb ik ze allemaal gezien. Kan het snel januari worden???

Ik moet! vanavond een online cursus afmaken want vanaf morgen is het niet meer gratis en ik zit al op 80% maar zo geen zin meer. Is ook echt niet zwaar werk ofzo, voel me echt een kleuter hoe lang ik over dit heb gedaan. Had binnen 3 dagen af kunnen zijn ipv 7 weken :unamused:

Ik twijfel heeeeeel erg of ik mijn haar weer kort moet knippen