Wat je even kwijt wil #38

Hahaha was een herhaling! Het gaat weer los op facebook ook hoor :joy:

Ik heb ‘gezonde’ brownies gebakken maar ze zijn goor :thumbsdown:

Weet je wat wel lekker is en naar brownies smaakt.
Cashew noten met nadels en cacao poeder in een blender pleuren. Balletjes van maken en opvreten.

1 like

Morgen kan ik weer een sportles volgen bij de sportschool! Zo benieuwd hoe dat weer is. Heb er wel zin in, lekker buiten! Hopelijk valt mijn spierpijn morgen mee wel :upside_down_face:

4 likes

Ik had laatst wel een soort variatie hiervan gemaakt (no bake brownies met dadels) en dat was wel lekker ja! Alleen dadels zijn zo duur. Maarja je ken niet alles hebben in het leven. Ik ga die ballen wel ff proberen volgende keer. Mijn fout nu is dat mijn vanille-extract op was en er dus bijna geen smaak aan zat dus ik zit gewoon bittere cacao te vreten. Dadels zijn wel lekker zoet :heart:

1 like

Tijdens de vrimibo 2 biertjes op na een jaar zonder alcohol. Was gewoon wappie na die 2 blikjes. Thuisgekomen ook echt meteen in een diepe slaap gevallen en word net pas wakker en nu moet ik nog avondeten maar heb zo geen honger. Wat een verspilling van de avond haha.

Ik ben bij mijn ouders op bezoek en mijn broertje had koekjes gebakken. Inmiddels zijn we een paar uur verder en ik heb inmiddels ontdekt dat het geen gewone koekjes waren :sweat_smile:. De rotzak.

29 likes

Bleh dit is echt een stomme dag. Stomme week misschien. Moet leuke dingen mixen met dingen waar ik eeecht geen energie meer van krijg en dat breekt me op, blijkbaar

1 like

De action heeft dadels. Al moet je die voor die brownies dan wel even wellen. En in turkse supermarkten zijn ze vaak ook goedkoper.

1 like

Hopelijk kan je morgen bijkomen :heart:

Lief :heart: Helaas niet maar het is wel een energiedag als het goed is :slight_smile:
Leven is een soort vertraagde rollercoaster op het moment haha, gelukkig kan ik er binnenkort met iemand over praten (professioneel(

Vandaag nog een gesprek gehad op mijn werk en ik zag mijn baas en de HR manager al een beetje moeilijk kijken.Ik dacht echt meteen: nu gaan ze me nóg een keer compleet afmaken.Maar dat was dus helemaal niet zo,verrassend genoeg.Ze zagen dat ik de laatste tijd goed mijn best deed en krijg dus toch nog een ontslagvergoeding mee :partying_face:
Super chill bovenop mijn vakantiegeld deze maand.Een collega zag ons zitten en zei al dat ze klaarstond om in te grijpen mochten ze me weer afbranden.Maar dat was dus helemaal niet nodig.Alleen volgende week nog 3 dagen en dan even een paar weken rust en tijd om na te denken over mijn volgende stap.

19 likes

Doen ze niet alleen met plassen: https://www.dumpert.nl/item/7142251_9a246146

Ik liep vandaag voor mijn flat en er was een groepje kinderen aan het spelen. Een jongetje liep rakelings langs me en een ander meisje van een jaar of tien zei heel streng ‘anderhalve meter!’. Zo schattig dat ze er zich al zo bewust van was.

8 likes

Waarommm moet m’n hooikoorts savonds altijd het ergst worden???

3 likes

Zijn er nog meer mensen de protesten in Amerika nu live volgen? Ik denk niet dat dit snel over waait. Miljoenen mensen zitten thuis zonder baan en hebben dus niks te doen. Plus het institutioneel racisme van de politie als katalysator… De situatie staat echt op ontploffen daar.

1 like

Ik kreeg mijn reeds ingevuld aanslagbiljet van de belastingsdienst en ik zou van die motherfuckers maar 50 euro terug krijgen.
Er is een veel te groot verschil tussen mijn bruto- en nettoloon om dit goed te keuren.

https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/14036096.2019.1578996

Ik vond je vraag heel leuk dus ik was nieuwsgierig naar waarom dat zo is. Als er door een specifieke gebeurtenis in een achterstandswijk rellen ontstaan en de groep is groot genoeg, dan wordt het rellen steeds makkelijker recht te praten en wordt het makkelijker om bij de rest aan te sluiten. Sommige mensen vinden het dan ook leuk.

5 likes

Huh? Zat er wiet in ofzo zonder dat je het wist.
Gevaarlijk.

2 likes

Er zijn soms best goede aanbiedingen voor parfum bij bol.com
Ik heb het 100ml van Kenzo amour gekocht voor €42

1 like