Laat hem lekker zijn eigen bloemen kopen.
Ja en vannacht heb ik expres mijn muziek hard gezet. Maar ze doen niks raars, het was praten op normaal volume. Stuur met overlast wel een berichtje maar nu vond ik het nogal kleinzerig staan āwillen jullie stoppen met praten, ik wil slapenā.
ze hadden voor een vak cijfers naar halven afgerond maar dat kwam die van mij niet ten goede
dus ben gaan klagen dat dit volgens de examenregeling niet mag
en nu is mijn cijfer omhoog
en die van mān meeste medestudenten omlaag
Ja dit was gelukkig niet heel officieel! Maar ik zou het gewoon proberen, in zoān geval is het echt niet geschoten altijd mis. Het zou zo zonde zijn om niet aan te pakken als het mogelijk wel resultaat heeft toch?
Goedzo!!! Het voelt sowieso goed om een brief eruit te sturen
Staat gewoon op Spotify als je op Tiktok zoekt!
Ugh ik ga zo voor het eerst in maanden weer Rocyclen (een soort spinning) en ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering per ongeluk een fiets op de eerste rij geboekt. Wat doe ik mezelf aan ?!?
Oh dat is al lekker snel! Succes!
Hahah ook echt wel eigenbelang voor het bedrijf. Mijn huidige functie ligt op dit moment helemaal stil dus ze betalen me om niks te doen. (andere project is buiten het bedrijf). Dus hoe eerder ik begin hoe beter. Al moeten ze me nu wel meer gaan betalen
.
Ja heel goed!! Docenten etc. doen vaak ook maar wat in het moment (ging dit over dat online tentamen waar je over postte), omdat ze niet zo goed op de hoogte zijn van de regels. Snap ik ergens ook wel, dat is niet hun werk, maar betekent niet dat jij niet voor je rechten moet opkomen!
OkĆ© echt te erg maar ik was al helemaal ready to go (in regenpak en al) maar toen zag ik hoe hard het regende en heb ik geannuleerd. Moest 20/25 minuten fietsen en zag dat echt niet zitten. Beetje zonde van mān 9 euro maar heb iig mijn dignity gered
Ik hoefde vanavond niet te tennissen en dat vond ik echt lekker, maar nu viel er iemand uit, dus moet ik alsnog 
Waarom staat dit niet in opbiechttopic zonder OMG of impopulaire meningen? 

En? Ben je er wel blij mee?
Mān vader heeft last van zān oog. Zit iets in volgens hem, twee artsen zagen niks en nu doet het nog steeds pijn. Heel zielig. Maar jezus wat kan die vent zeiken
een facebookvriend zette net een basic IKEA lack tafeltje te koop
ā¦
voor 25 euro
Ik wil verdorie sporten maar blijkbaar denkt de sportschool(tent) dat iedereen van regen (edit: suiker dus) is en we smelten in de regen dus hebben ze de tent dicht gegooid
Hij heeft hem zeker gesigneerd met een blauwe stift? 
Mn ovenfriet ruikt naar dierentuin maar smaakt lekker
Iedereen geeft me complimenten dat het me heel leuk staat maar ik krijg er zelf geen kijk op en vind het niet zo⦠het moest wel gewoon dus ik hoop dat mijn haar snel weer op een langere lengte groeit