Wat je even kwijt wil #38

haha ik denk eerder die zit in pyjama en wilt daarom niet in beeld (wat heel logisch is!)

Ik sta file geparkeerd en nu zijn er twee auto’s die me helemaal klem hebben gezet. Kan er aan ƩƩn kant niet eens tussendoor lopen. Nu kan ik niet weg :sob:

Gewoon op z’n Parijs’ doen en er tegen aan rijden

5 likes

Ik maak een les over geluid en dacht leuk: voor groep acht doen we er ook even de geluidsbarriĆØre bij.

Maar ik snap er zelf helemaal niks van. Never mind, vraag maar aan je ouders.

6 likes

Ik heb net gewoon een powernap gedaan! Ben thuis aan het werk en al de hele ochtend zo moe. Heb de wekker gezet en ben even 20 min gaan liggen. En voel me nu een stuk beter!

1 like

Wat is dan de reden geweest dat je niet op wilde nemen (met name telefoontje van de bedrijfsarts)?

Je gaat je zoveel beter voelen als je het doet. Je kunt het!

(ik ben ook lang zo geweest en ik stak altijd mijn kop in het zand maar ik voel me nu zoveel minder gestrest en ik voel me ook beter over mezelf. Maar ik snap je volledig, soms lijkt het makkelijker om niet op te nemen en geen verantwoordelijkheid te nemen. Maar je kunt het!!!)

1 like

Goed dat je wil gaan bellen! Hier posten is ook al een goede stap, en die heb je ook vast gezet. In mijn ervaring zijn bedrijfsartsen heel schappelijk, maar ik snap ook dat je het spannend vind. Zij maken van alles mee, dus ik denk niet dat ze je zullen veroordelen, wat de reden ook is waar jij je voor schaamt. Komt goed :heart:

1 like

Mijn huisgenootjes gaan me helpen uitparkeren zometeen haha :crossed_fingers:

2 likes

Jaaa ik ben het geworden! Zooo blij. Er was even twijfel of ik het kon combineren met een ander project waar ik aan werk maar dat bleek uiteindelijk prima te combineren. Nu ga ik het internet afstruinen en mezelf trakteren op een nieuwe outfit.

70 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Dat is helaas geen regel van de verhuurmaatschappij maar gewoon van Spanje zelf. Je kan contact opnemen met een verhuurmaatschappij en de situatie voorleggen, misschien weten zij iets wat je kunt doen (ik vind zelf Sunnycars altijd prettig!) of een auto net over de grens in Frankrijk huren en dan rijden?

1 like

Bahhh, wat een schijtweer. Zometeen wel voor het eerst sinds maart weer naar Amsterdam en lekker uiteten! Het plan was om daarvoor nog naar het Vondelpark te gaan maar dat kan ik wel vergeten denk ik.

Migado, ik zit al sinds 8.00 interviews af te nemen / mee te luisteren in interviews die collega’s afnemen en ben helemaal gaar en kapot. Ben ook niets meer gewend.

Super, gefeliciteerd! Wanneer ga je beginnen? :slight_smile:

1 like

@HvO Hoe ging je gesprek?

1 like

Thanks! Volgende week beginnen met inwerken en 1 juli start ik dan officieel in die functie.

2 likes

Ik heb geen zin meer om te werken :weary:

Trots op je!

1 like

Nou deze 3 regendruppels gaan de droogte ook niet oplossen

2 likes