Wat je even kwijt wil #38

Dit is dat meisje nu van ik zie geen zand.
Wat heftig wat ze allemaal heeft mee gemaakt

4 likes

Iets vrolijks.

1 like

52 likes

Ik zit in de trein (… is al kut), kapotte bovenleiding pff

:heart::heart:

2 likes

Heel moedig dat ze haar verhaal nu doet! Had ze natuurlijk niet hoeven doen, maar vind het wel mooi hoe ze erover praat, zo kalm

4 likes

Jullie zijn lief. :heart:

3 likes

Hier is een dansend biggetje
downloadfile-1

Hier is een biggetje dat lekker wordt geborsteld

SorrowfulDimpledGhostshrimp-size_restricted

Hier zijn twee biggetjes in pyjama

Hier is een biggetje met schuimkuif

giphy

Hier is een biggetje dat een lekker stukje kaas eet

TallComplexBoaconstrictor-size_restricted

76 likes

Mij zou je echt niet blij maken met een plant, die hou ik niet in leven :joy:.

6 likes

Fuck ik wil een biggetje

2 likes

euh hier is een gif van mn hamster die dr voedsel beschermt

Oh hier is dezelfde hamster snacks aan het jatten

64 likes

Ja iedereen wil een biggetje :sob: :heart:

Moet wel een mooie Groene zijn, kreeg laats zo oude mensen arrangement en daar was ik minder blij mee.

3 likes

Ik wil m alleen lenen om te borstelen :heart_eyes:

1 like

Heeft er nog iemand de aflevering van frank visser gezien net? Vond het een beetje zielig voor die vrouw.

Waar ging het over?

Over een dame die zei dat de bovenbuurman op haar raam tikt. Op gezette tijden. De meting meneer zei dat het de verwarmingsbuizen waren. Ze scheen ook met andere buren ruzies te maken. Geloofde ook niet in wat de meting meneer zei, maar de rechter had geoordeeld. De manier waarop ze in beeld werd gebracht, leek ze wat verward vond ik.

1 like

Dat zei deze vrouw ook. Dat ze net in bed lag en dan begon hij. Ze had een luchtbed en ging dan stiekem in de huiskamer slapen om de buurman te slim af te zijn.

1 like

Misschien is het wel de edit hoor. Maar zoals ik de aflevering zag, maak ik me toch zorgen. Vind ik dan toch zielig.

Heftig ook van je oma. Hoe kregen jullie dat door?

Pijnlijk zeg om zo te vervreemden. Lijkt me ook heftig voor je moeder. Blijven gaan terwijl ze zo paranoïde deed. Gelukkig konden jullie er wel bij zijn toen ze overleed. Hopelijk heb je vooral nog leuke herinneringen en niet alleen die periode. Dank dat je zo open verteld hierover.