Respect voor jou en je moeder. Lijkt me heel lastig om elke keer weer bewust te blijven dat het gedrag niet expres is. Ondanks dat ze dus wel echt gemene dingen zei. Ik heb zoiets nog nooit zo dichtbij meegemaakt. Lijkt mentaal zo zwaar en verdrietig.
Ik echt niet wachten tot mn kitten bij me komt wonen. Er is de laatste tijd zoveel gebeurt (ggz toestanden + baan kwijt) en ze is echt mn kleine gelukje 

Haha ik denk dat ik ook wel lichtelijk para zou worden. 
Ja nou ik blow dus haha, niet dat ik daar para van kan worden maar snap je oma wel. Ligt er wel beetje aan denk ik of het echt recht tegenover mijn huis is of niet.
Haha oke ja dan is het wel een beetje anders. 
Ik moet altijd lachen om dit filmpje omdat het zo belachelijk is
Merken jullie er iets van qua slaap wanneer het volle maan is? Ik ben hier eigenlijk nooit zo mee bezig maar mijn scharrel merkte op dat de keren dat ik slecht slaap, het vaak volle maan is.
Ik ben as we speak klaarwakker, heb net na een uur wakker liggen in bed beneden de was opgevouwen, KUWTK gekeken, thee gedronken en een shotje Licor 43, ga het nu weer in bed proberen. 
Ik heb volgende week mondeling examen via MS Teams. Ik moet daarvoor dus een zwaar programma laten draaien en een emulator en dan mân scherm delen in Teams. Ik heb echt uren verloren met dat programma (nog zonder óók de emulator en Teams te laten draaien), omdat mân laptop er moeite mee heeft. Mân oplossing werkt, maar ik snap er helemaal niets van, dus ik hoop stiekem dat mân computer regelmatig vastloopt/vertraagt, zodat we kostbare tijd van mân examen verliezen en hij uit armoe me minder vragen stelt
.
In de praktijk zal het waarschijnlijk wel niet zo gaan, zal het vooral gewoon uitlopen of zal ik abstractere vragen krijgen, waar ik nog minder het antwoord op zal weten
.
Zoân nacht heb ik helaas ook gehad. Hoop dat je toch nog lekker in slaap bent gevallen!
Ik heb vanmiddag mijn eindpresentatie van mijn opleiding via MS Teams en ik zie hier al 5 jaar lang tegenop en ik heb totaal niet het idee dat ik er klaar voor ben. De opdracht was zo moeilijk en ingewikkeld, dus ik hoop gewoon dat ik het goed genoeg doe voor een 6 gemiddeld. Ik wil gewoon afgestudeerd zijn want ik ben er echt helemaal klaar mee. Slaap al de hele week voor geen meter en heb ook amper nog eetlust. Ben blij als ik vanmiddag weer mijn bed in kan tot het avondeten 
Succes!!! En geniet van je bed en een heerlijke maaltijd erna ( hopelijk)!
Veel succes!! Ik duim!
Ik kan de dagen voor volle maan altijd heel slecht slapen. Gisternacht was ik om 3 uur klaar wakker. Uiteindelijk weer ff in slaap gevallen. Vanavond met volle maan is bij mij altijd het ergst. Maar gelukkig kan ik morgen uitslapen
Ja zelfde hier! Hartstikke irritant en vermoeiend. Slaap sowieso al slecht maar dan nog meer.
Om eerlijk te zijn vond ik het eerst maar vage spirituele shit, maar de zon is ook van heel veel invloed hoe ik me voel, dus dat de maan dat ook doet is toch niet zo gek.
Ik droom altijd veel meer als het (bijna) volle maan is. Vannacht en gisteren heb ik ook echt rare dromen gehad en achteraf lees ik dan dat het bijna volle maan is. Normaal droom ik amper en ik ben echt een goede slaper, zodra mijn hoofd mijn kussen raakt ben ik al weg en word ik pas weer wakker als ik op moet staan. Dus ik vind het toch wel opvallend.
Ik ben een hele slechte slaper maar heb gisteren en vannacht juist als een roosje geslapen 
Ja, ik kijk echt op tegen slapen omdat het toch niet lukt terwijl het vroeger echt een hobby van me was. En nog steeds, als het lukt althans. Ik heb inderdaad ook die anticipatoire angst waarbij je van tevoren al bang bent dat t weer niet gaat lukken. Maar ik ben nu verwezen naar een slaappoli en hoop dat die wat richting kunnen geven. Weet zeker dat het psychisch is maar ik weet niet hoe ik het op dit punt moet doorbreken. Heb al vanalles geprobeerd qua meditatie, oefeningen, juist inspanning, slaaprestrictie en niets hielp. Dus hoop dat zij een tip hebben.
Ik droomde dat ik een examen Nederlands moest maken met een tekst van Arnon GrĂŒnberg.
Vette nachtmerrie, @grace
Het voelt weer als echte lessen op school. Heb een partij slecht geslapen dus zit in de virtuele schoolbanken met wallen van hier naar Tokio.