Vooral benieuwd wat er gebeurt als ze zonder komt. Of als er een dikke vlek in zit. 
Moet ik sushi bestellen om deze belangrijke gebeurtenis live via FF te kunnen aanschouwen?
of eigenlijk gewoon om te vieren dat ik een nieuwe baan heb
Zag vandaag een bejaarde met een mondkapje. Ze had ‘m op haar hoofd als een verjaardagshoedje. Nu ik er aan terug denk, had ik daar stiekem wel een foto van gewild.
Maak er een mooie painttekening van.
Vanavond gaat onze vogel uit logeren zodat we sinds maanden weer eens kunnen uitslapen morgen en niet worden wakker geschreeuwd door hem 
Omg-reacties mogen hoor hahaha.
Ik wilde heel juni door zonder drank maar ik vind het toch wel een goed moment om dit voornemen te breken als de trui terug is
Als Karl straks haar account stilzwijgend heeft verwijderd weten we hoe het gegaan is.
Hebben jullie tips voor het organiseren voor een pubquiz qua tooling? Ik wil het voor mijn werk organiseren met verschillende teams, maar zit een beetje met geluid. Idealiter wil ik dat die teams met elkaar normaal kunnen overleggen onderling, maar krijg niet bedacht hoe ik dat kan combineren. Wat is jullie ervaring?
Hoe handig is het om 1730 naar de supermarkt te gaan voor brood 
hayley williams stem doet me zo denken aan die van ilse de lange
JONGENS ik heb hem!!!
Legendarische dag die zo normaal begon vanochtend
ik denk dat het FF nu vredig kan sluiten
Pics or it didn’t happen
Misschien leest ze hier ook wel mee en wist ze dat ze er niet meer onderuit kon komen
Wat doen jullie zoal met washi tape? Ik blijf maar washi tape kopen wanneer action 't in de reclame heeft maar uiteindelijk gebruik ik 't alleen af en toe als ik een cadeautje in pak hahahaha.
Ik moet even een traantje wegpinken hoor.
Niks want wat moet je er mee. Het plakt 9/10 keer ook totaal niet
Dit is een droomcollectie