Karl het is klaar nu. Die meid kan hartstikke aardig zijn maar ik wil nu podverdomme weten waar die trui is. Wees hard tegen haar als je dr ziet je hebt recht op de waarheid over JOUW trui!
Ja dat kan wel! Al vind ik dat ergens ook wel tricky, want volgens het horecaprotocol hoeven die twee mensen dan dus geen 1,5m afstand te houden, en wordt dat vaak ook niet gefaciliteerd. Terwijl het bij mij dus nooit mensen uit mijn eigen huishouden zijn. En ik zou nog twee vriendinnen mee uit eten nemen om ze ergens voor te bedanken, en voor een andere vriendin zou ik nog uit eten gaan met zân viertjes, dat kan nu ook niet. Is allemaal ook niet het einde van de wereld natuurlijk hoor, maar vind het gewoon wel jammer.
Ugh ik heb een beugelbeha en een spijkerbroek aan en voel me echt verschrikkelijk, alsof mijn hele lichaam in een maat 32 korset gevangen zit op zijn strakst aangetrokken.
Ik heb gelukkig een goede band met hem maar we spreken elkaar niet heel vaak. Maar n.a.v. deze aanwijzingen wil ik inderdaad met hem in gesprek gaan. Hij is gediagnosticeerd met ADD/PDD-NOS en vertelt totaal niet graag over zaken hij zich druk over maakt. De vorige keer is hij pas begonnen met praten na een âpogingâ (dat was waarschijnlijk een schreeuw om aandacht).
Ik wacht gewoon af tot wat zijn vrienden te melden hebben en zal daarna met mijn broertje in gesprek gaan. En het is inderdaad heel lastig, mijn broertje kan sowieso niet goed met tegenslagen overweg en zakt al snel weg in negatieve gedachtenâŠ
Ja vooral wij @Karl_Lagerfeld. Ik word helemaal ziek van dat wijf inmiddels en ik ken haar niet eens. Waarom doe je zo lief tegen haar? Dat doe je ook niet tegen ons, dus ik weet dat je het kan. Eis terug die trui anders sturen we ons Royke op haar af en geven we jou een permaban. Het is genoeg geweest.
Hahaha ja ik zei net al tegen mijn vriend dat als ik hem vandaag niet terug krijg het hele forum me gaat uitlachen 
net nu ik een intimiderende status heb. Maargoed ze zegt hem mee te nemen voor me. Heb hoop 
Als zij die trui niet mee neemt en jij dan niet tegen dr flipt. Of die big dick energie gebruikt die je tegen die irri bejaarde op je werk of die vrouw die gister zogenaamd niet achteruit kon rijden. Dan doe ik azijn in je tzaziki!!!
Toen ik alleen nog een mee lezer was heb ik het verhaal van dé trui al mee gekregen. Dat was toen eigenlijk al het moment waarop ik eigenlijk een account wilde aanmaken 
Als je de trui terug hebt moet er maar een extra feestdag komen om de bevrijding van de trui te vieren. Heel FF en de rest van Nederland in het geel. Wat nou van oranje.
Als het zo is gaat deze dag de forumgeschiedenisboeken in. Let us pray 
Iedereen een gele trui over zân ava ipv een kerstmuts of konijnenoren!
Ik heb echt prachtige gifs gevonden: https://www.jellygummies.com/gifs
Wanneer je je gele trui terug hebt:
Veel snacks. Veel snacks zijn 150eu
We willen wel bewijs @Karl_Lagerfeld niet een lafhartige leugenachtige âik heb mâ terwijl je het wéér niet voor elkaar heb gebokst.
Een foto van de trui + Een indicatie van de datum van vandaag (een krant, of op je telefoon) anders ben je dood voor ons.
bijna net zo spannend als de pompoen dit
Zo ik heb een soort rare blaar tussen mijn been en bil. En het doet me zeer jongens zeer! Ik loop ook echt de hele dag rond alsof ik ge-anal probed ben door aliens 
Wat als in de pompoen eigenlijk de geloosde trui zat?
Zeg @Karl_Lagerfeld je weet wel dat je nu alles moet documenteren hé?
Moment van afgifte van de trui.
Moment van aanraken.
Moment van aandoen
Moment van huilen van geluk dat je hem terug heb.
Dear diary,
Today was a magical day.
I got nu favorite yellow sweater back.
Life is good.
The end of this saga.
En anders klappen die bitch en je vriendschap opzeggen