Wat je even kwijt wil #38

echt??? ik haat het stemgeluid van ilse maar hayley is mijn bae

3 likes

Hahahhaha ja vanaf nu stop ik met washi tape kopen

(hoop ik)

2 likes

Hahahahah wat is dit waarom!!!
Hahahah

Ik plak chipszakken ermee dicht. Eerst gebruikte ik van die klemmen of een elastiek maar ik heb nog wat washitape liggen waar ik vanaf moet dus daar ga ik net zo lang mee door totdat het op is

7 likes

Hahhaha dat had ik dus nooit zelf kunnen bedenken

Ik hoop voor jou dat je dit probleem alleen hebt met washitape, anders wil ik echt niet weten hoe jouw huis eruitziet. Extra grappig omdat je er niks mee doet. Zo droog, dit zijn zeker 200 rolletjes ofzo? Ik heb echt veel zin om dit in een zak te schuiven en naar de kringloop te brengen. Ik vind dat washitapehoarder jouw nieuwe titel moet worden.

9 likes

Gewoon per team in 1 sessie cammen/inbellen waarbij dan de teamcaptain zijn scherm deelt zodat iedereen in dat team de vragen kan zien

1 like

Ik vroeg het me ook af dus heb het even gegoogeld haha. Geenleven.nl. Hier wat tips :rofl:

2 likes

Heb wel de neiging om, als ik iets leuk vind/nieuwe hobby heb, er extra veel van te kopen. Maar ik woon nog thuis dus dat zorgt er gelukkig wel voor dat ik op een gegeven moment niet meer kan kopen haha.

@HvO haha misschien is een kind wel de oplossing voor mijn probleem :sob:

1 like

Ik was vrij chagrijnig vandaag maar de hereniging van jou en je trui warmt mijn hart!!

1 like

Wtf die gifs :full_moon_with_face:
tongue-out eggplant-kiss

25 likes

Ben jij dat ook van die borduurgaren?
Ik had vandaag een light koopwoede: koopdrang dus ging voor een lippenstift. Ik heb nu een lippenstift op het zicht gekocht, want je kan nu niet testen. En toen eindigde ik met nog meer meuk voor circa €35. Was dit allemaal nodig? Nee totaal niet.
Ben wel blij dat ik die geurkaars heb laten staan. Heb mezelf streng toegesproken dat ik eerst kaarsen die ik heb allemaal moet op branden voor er een nieuwe hier binnenkomt. (Zijn er niet heel veel hoor, maar toch).

2 likes

You’re welcome Karl!

No worries, heb je andere ava opgeslagen

25 likes

Die kleur geel vloekt bij mijn hoofd.

2 likes

Ik proost op je trui, joe!

Alles vloekt bij jouw hoofd. Deal with it.

10 likes

downloadfile-2

13 likes

Ik voel me echt heel zuinig; ik had gisteren patat en vis besteld maar het was veel te veel, nu heb ik dat net in de air fryer opgewarmd en het was helemaal prima! Dacht dat opgewarmde patat echt smerig zou zijn.
Edit: ik moet echt veel kwijt blijkbaar. Maar ik ga eindelijk weer eens naar het terras en dan berichten van ‘ik ga het niet te laat maken hoor, max 10 uur naar huis’ en bluh vind dat toch altijd zo’n mood killer. Helemaal omdat diegene super enthousiast was en ons heeft meegevraagd.

2 likes

Haha nee dat was iemand anders! Maar heb wel veel borduurgaren. En wol. Maar dat is al van een bevlieging van 4 jaar geleden.

Oh knap dat je dan dingen kan laten staan! Hoewel ik dat met duurdere dingen ook wel beter kan. Maar de washitape van gisteren waren echt 24 rolletjes voor nog geen 3 euro volgens mij dus best een goede deal hahahahaha. Maarja als je er dan niks mee doet dan is 't alsnog jammer geld natuurlijk. :grimacing:

Hahah indd, dat laatste probeer ik me ook te bedenken. Die geurkaars was ook maar €4 maarja, toch weer troep. En voelde me al beetje schuldig door die lippenstift, die heb ik niet nodig namelijk :stuck_out_tongue:

1 like