Wat je even kwijt wil #38

Helvegen: bedenkt opdracht over een hotel
Student: Schrijft een heel verhaal op over de Sephora???

16 likes

@Karl_Lagerfeld Wat ik me nu wel afvraag: had ze nog een reden waarom ze je trui eerder niet gewoon teruggegeven had?

Ik kan mijn account nu wel verwijderen nu heb ik niks belangrijks meer om over te schrijven.

2 likes

Die komt er wel!

Als ze de Sephora terug naar Nederland haalt geef ik haar wel een 9 voor de moeite.

8 likes

Werken was echt leuk vandaag! Het was echt druk, bijna de hele tijd aan de capaciteit van de zaak gezeten (30 man). Veel vaste klanten die blij waren dat we weer open zijn. En met de maatregelen ging allemaal goed en geen een iemand die er moeilijk over deed gehad vandaag

15 likes

Ik heb echt geen zin om naar de Albert Heijn te lopen om mijn stappendoel te halen maar ik heb een goede reden: de haagen dazs is in de aanbieding :heart: En daarna mag ik in bed liggen. Met ijs uiteraard

14 likes

Zo Rachel Hazes heeft echt een extreem doorrookte stem :neutral_face: is ook wel te zien aan haar hoofd
En ze is pas 50 waaaaat :scream:

3 likes

een vriendin van me sprak laatst focaccia uit als fokakkia en ik moet elke keer lachen als ik eraan terug denk, zij denkt namelijk dat ze het goed uitspreekt, vind t echt schattig ofzo

17 likes

Ohh daar heb ik ook zo’n teringhekel aan! Je hoeft toch niet van te voren te waarschuwen dat je het niet te bont gaat maken, ik weet wel dat je een saaie bent.

1 like

Er komt een Albert Heijn in mijn buurt (ik woon dus in Belgiƫ voor alle duidelijkheid) en ik ben echt enthousiast, love Albert Heijn. Klinkt waarschijnlijk een beetje raar aangezien het in Nederland echt een supermarkt is die iedereen om de hoek heeft maar voor mij is het echt ~ exotisch ~ en een ~ uitstapje ~ als ik eens in Nederland ben :raised_hands:

37 likes

Net zoals de delhaize voor mij een uitstapje is! Hahah

5 likes

Haha ja exact! Of in Frankrijk de Auchan ofzo zalig toch

Ik dacht eerder 68 of zo. :upside_down_face:

2 likes

Haha ja die stem viel mij ook op, niet best

1 like

Ik weet niet of ik een mental breakdown heb, want ik heb ook een hele Dudok red velvet taart gekocht voor mezelf (en voor de helft opgegeten), maar ik heb net al mijn sigaretten doormidden gebroken en weggegooid. Ik ben het roken zo beu en hoop dat ik dit keer echt ga stoppen.

48 likes

Mijn stemming verandert dan echt in :unamused: (oh hij heet ook unamused, treffend).

Jaaa instant vakantiegevoel ook (woon te ver van de Franse grens om er zomaar binnen te springen) :sun_with_face:

1 like

Nee die hebben we niet, ik kom daar alleen als ik voor iets in BelgiĆ« ben! Ga er niet speciaal heen…

1 like

Ik las dat ze wel heel erg willen uitbreiden binnen Belgiƫ dus wie weet :smirk:

1 like