Wat je even kwijt wil #38

Ik weet dat ik vroeg op bed lig maar dit is toch geen tijd meer om te klussen ???

1 like

Gun jezelf iedere maand (een stuk) taart om te vieren dat je weer een maand niet hebt gerookt desnoods maak er een traditie van met anderen.

3 likes

Mijn papa is jarig en ik had taart gekocht en gemaakt (voor 5 mensen, papa zusje broertje oma en ik) en hem wijn cadeau gegeven. Veel te veel taart, dus nu heb ik morgen nog taart

9 likes

Ik heb echt het gevoel dat god ofzo mij straft voor het feit dat ik 2 dagen thuisbezorgd heb gedaan, ben echt zo beroerd en gisteren viel het ook al niet lekker. :sob::sob: Wil het liefst mijn vinger in mijn keel steken (doe ik normaal echt niet snel hoor) maar ja ook zonde van de 20 euro aan eten ofzo maar ja zit nu al 3 uur er tegen aan te hikken of het eruit komt of niet mweh.

Sowieso is mijn eetlust echt al een week niet wat het hoort te zijn, ik heb geen eens zin in koekjes enz terwijl ik normaal altijd mijn bek op vreten heb staan. Maak me ergens ook wel beetje zorgen.

Gefeliciteerd met je vader!

3 likes

Mis mijn mama zo. Ze woont nu al een paar maanden samen met haar vriend waar ik overigens wel heel goed mee op kan schieten en hij is super goed voor haar en ben er heel blij mee, kan er nog zo vaak langsgaan als ik wil maar mis soms echt het samen zijn lekker met zijn drieën (broertje, mama en ik) of met zijn tweeën. We hebben het zooolang met zijn drieën gedaan en soms valt het me zo zwaar haha pfff

8 likes

:heart:

1 like

Ik merk dat ik weer heeeel erg moet wennen aan het feit dat er ineens weer sociale dingen zijn.

Even wat drinken in de tuin met die, dag weer naar kantoor, verjaardag op afstand, morgen ook weer een ‘verplichting’… merk dat ik er mega moe en overprikkeld van raak omdat ik het door Corona ineens niet meer gewend ben.

22 likes

Like voor de herkenning. Ik had vandaag voor het eerst weer met vriendinnen afgesproken en het leek wel alsof ik gewoon weer op het punt was voor dat ik met therapie begon vorig jaar. Maar al met al is het mee gevallen en een gezellige dag geweest. Zie ook echt weer op tegen het ‘normale’ leven dadelijk.

4 likes

Ik heb net humble en crumble cookies besteld voor het eerst maar beter zijn ze de prijs en de levertijd waard hoor. Dacht dat ze komende vrijdag verstuurd zouden worden maar nope, pas een week later dus je hebt ze pas na 2 weken in huis

Ik heb net de docu over Paul Walker zitten kijken, wat een super vriendelijke gozer was dat zeg. En zo’n verdrietig einde :cry:

Woooow vrienden van mijn vader hebben een huis gekocht en zijn nu aan het verbouwen. Ze hebben in het plafond een testament van meer dan 200 jaar oud gevonden en een krant van 170 jaar oud. Ik vind het zo vet.

foto's

105 likes

Ik heb gister een vriend gediagnosticeerd met genitale wratten :grin: en heb net een vriendin naar huis gestuurd met de smoes dat ik wilde slapen, maar eigenlijk wilde ik gewoon nog even in mijn eentje op de bank koekjes eten

13 likes

Dit doe ik echt te vaak als ik 's avonds visite heb haha. Op een gegeven moment ben ik er klaar mee en wil ik gewoon alleen op de bank een zak chips vreten ofzo haha. Dan doe ik beetje dramatisch dat ik moe ben en zodra iedereen weg is gaat Netflix aan en komt er eten voor de dag.

22 likes

Ja inderdaad. Ook al ben ik de hele dag alleen geweest, wil 's avonds altijd nog even een moment voor mezelf hebben

3 likes

Ja dit is echt zo herkenbaar, ik kan ook echt niet meteen slapen als visite weg is haha.

3 likes

Echt fijn om weer met mensen te kunnen afspreken. Lig nu toch met een voldaner gevoel in bed na een avond kletsen en spelletjes spelen in real life met mensen.

4 likes

Ik geniet zo erg van de harde regen nu

3 likes

Ja is het waard!

1 like

Ik hoorde net een liedje met de boodschap doe wat je gelukkig maakt en dat greep me echt. Maar ben ook dronken dus ik weet het niet.

10 likes