Wat je even kwijt wil #38

Maar dat is niet hetzelfde!! Het gaat om de sfeer!!

2 likes

Heb van die detox pleisters voor op je voet. Heb nu al zin om morgen ochtend te kijken wat voorn troep eruit komt.

The OG is ook too true :clap:

9 likes

Ben blij voor je dat dit niet de heuvel is waar je op gaat sterven :yellow_heart:

2 likes

Deze avatar :joy::joy::joy: hahahahaha fuck

5 likes

Je weet wel dat dat complete onzin is, toch?

Hahaha ja maar hey al is het alleen maar voor t placebo effect dan ben ik gelukkig.

1 like

Gelukkig maar. Het is net als die oorkaarzen. Fascinerend maar slaat nergens op.

1 like

Ik denk dat ik dat ben. Iets met 200 opkopen via marktplaats. Ik ben net zo met nieuwe hobby’s. haha.
(Ook hier schuilt er een ikea bak vol met washi in de kast @Tamara i feel u)

2 likes

You go girl!

2 likes

Hahaha we’re in this together

1 like

Wij zitten thuis allebei te gamen met op de achtergrond de spotify lijst van White Lines en lekkere borrels.

Wel janken dat we niet naar trance en techno feestjes kunnen voorlopig :sob:

6 likes

Fijn zeg! Geniet van je eerste nacht op je nieuwe plek :heart:

1 like

Zit lekker op de bank toastjes te vreten. Echt lekker, vriend een avondje weg

2 likes

Heeft iemand tips voor vakantie in Zeeland? Welke omgeving, misschien leuke plekken om te overnachten? Mijn vriend en ik willen in juli een paar dagen weg. We zijn allebei eigenlijk nog nooit in Zeeland geweest en als ik Google krijg ik alleen vakantieparken. Dat willen we het liefst niet.

Ik heb net 13 reasons why aangezet maar whyyyy, het vorige seizoen vond ik helemaal niet goed en nu moet ik verder kijken want ja ik ben nu eenmaal begonnen. Ik moet gewoon nog een hele scriptie schrijven. Wat doe ik mezelf aan??

3 likes

Ik heb echt goede herinneringen aan Burgh Haamstede en Breskens, maar daar stonden we altijd op een camping en geen idee of daar überhaupt hotels zijn. Middelburg vind ik ook heel leuk en gezellig, heel knus, maar dat ligt niet aan zee dacht ik. En anders Knokke?

Knokke is in België!! @Warboel dm me even, ik woon er al heel mijn leven

Ja I know, maar wel dichtbij Zeeland dus dacht misschien is dat nog een optie.

Zonde van al het zeeuwse leuk

2 likes