Wat je even kwijt wil #38

Ik hoorde net een liedje met de boodschap doe wat je gelukkig maakt en dat greep me echt. Maar ben ook dronken dus ik weet het niet.

10 likes

Aangeschoten en nu wil ik dus stappen en billen schudden in de club! Zo gek dat het dus gewoon niet kan. En wanneer is onbekend. Zullen we ik december weer in een club staan? Ik vraag het me af.

2 likes

Ik heb een zwerfkat denk ik kipfilet gevoerd en nu ben ik opeens bang om op te zoeken of dat wel oke is?

Voor de gezondheid van de kat kan dat geen kwaad

1 like

Ik ben mijn beste vriend kwijt geraakt omdat hij me zwaar gekwetst heeft en ik hoop echt dat hij gaat inzien wat hij aan me had. Ik word nog misselijk als ik er over nadenk…

Pfff wat kut! Sterkte & virtuele knuffel <3

1 like

Ik keek net op Instagram en ik zag mensen op een feestje en weer in een kroeg staan?? Leek wel alsof het voor corona was. Zo gek om te zien, meteen een error in mn hoofd

Ik ben aan het werk maar zit al anderhalf uur te niksen omdat er niks te doen is

Yasss, eindelijk is de dag aangebroken dat ik taarten ga proeven voor de bruiloft :tada:

52 likes

Ik zou kiezen voor Walcheren (Vrouwenpolder, Domburg, Westkapelle, Oostkapelle, Zoutelande). Heel veel mensen verhuren een recreatiewoning in hun tuin of kamers in hun huis (misschien te vinden via Airbnb?) en er zijn ook veel hotels.

Ja hoor! :slight_smile:

1 like

Weet iemand hoe snel H&M meestal geld terugstort na een retourzending? In de voorwaarden staat binnen 14 dagen, maar zitten ze altijd daar tegenaan of is het vaak ook eerder?

De vorige keer moest ik ze na 14 dagen bellen, omdat ze het heel druk hadden :sweat:

1 like

Oei dat is jammer, kan het geld goed gebruiken :grimacing:

Afwachten dan maar!

1 like

Zo heb al getankt en sta nu bij de supermarkt te wachten tot mijn vriend boodschappen heeft gedaan. Zondag begint al productief.

2 likes

Geen antwoord op je vraag maar ik vind betalen via klarna bij h&m handig, dan betaal je alleen voor de items die je houd.

5 likes

Ja dat lijkt mij ook handig!

Maar ik ben 7 jaar geleden ooit een rekening van €20 vergeten te betalen bij H&M en daar kom ik nu dus niet meer voor in aanmerking :pleading_face: ik denk dat ik op de zwarte lijst sta

Ik ben echt fan van Klarna, ideaal dat je m kan pauzeren totdat je retour verwerkt is

6 likes

Voor mijn gevoel uitgeslagen tot 9.15.
Wel wakker geworden paar keer daarvoor maar voel me uitgerust.
Wel echt bezweet wakker geworden, terwijl ik het niet warm had.

Ik heb toevallig onlangs voor ‘t eerst Klarna gebruikt. Alleen nu is mijn retourpakketje “kwijt” geraakt met de post, dus hopelijk zijn ze een beetje begripvol bij Klarna. Wel ideaal dat je ‘t kan pauzeren inderdaad :ok_hand: