Wat je even kwijt wil #38

Vriend besteld pizza, ik sushi. Hoop niet dat ze tegelijk aan de deur staan :joy:

9 likes

:heart:

Huh je kunt meestal uit super veel verschillende opties kiezen; sowieso tussen wit en bruin brood. Of heeft het een medische reden dat je een witte boterham met jam moet eten?

1 like

Kan je ook niet kiezen wat je wil? In “mijn” ziekenhuis kan je in ieder geval aangeven vanaf een kaart wat je wil eten 's avonds etc.

Ik zou het zeker doen! Ga je geen spijt van krijgen

1 like

Ben je oke?:heart::heart:

Ik heb vanmiddag 2 uur op de bank liggen slapen. Hier ga ik vanavond spijt van krijgen

Nou dat vind ik dan echt belachelijk zeg. Voeding is zo’n grote invloed op iemands herstel.

Zelfs al heb je niks te kiezen vind ik het best gek dat wat de pot schaft in een ziekenhuis zó ongezond is. Juist als je ziek bent heb je toch goeie voedingsstoffen en vitaminen nodig zou je denken? Maarrr gefeliciteerd met je kleintje! Hopelijk kun je snel weer naar huis en vitaminen eten.

4 likes

Welke heb jij? Ik zit er ook naar te kijken

Je mag me altijd een pb doen! :heart::kissing_heart:

1 like

Twijfel tussen mac of sushi. Levenskeuzes.

Ik ook. Ga denk ik toch voor sushi.

Of maccie

1 like

Nog steeds een dikke kater, maar er is mac onderweg :yellow_heart:

5 likes

:heart::heart: sterkte. Hachi is altijd mijn redding dan.
Bij mij is het andersom; moet al heel de dag janken door alle herinneringen die ik heb bij alles wat ik lees. En dan na vijf minuten weer vrolijk verder :roll_eyes:

Ik heb een nieuw nichtje!!! :blush::smiling_face_with_three_hearts:

48 likes

Proficiat! Kan familie eten voor je meenemen? Ik werd daar vaak vrolijk van.
Ziekenhuis eten is inderdaad vaak niet zo lekker. In 1 ziekenhuis vond ik echt niks te eten. Daar stuurde toen de hele zaal (6 bedden) het eten terug.

In een ander ziekenhuis heb ik veel keuze gehad en kon ik ook zakje chips kiezen. Dat was heerlijk, soms is het helaas pech hebben.

Haha ik zag een man aan komen rennen maar zag alleen zijn bovenlichaam, vond het al een vreemde hardloopoutfit. Maar hij probeert sneller thuis te zijn met zijn zak van de patatboer🥰

37 likes

Die man heb ik nodig in mijn leven. Geef de volgende keer als je hem ziet mijn nummer please.

10 likes

Als je zoiets bedoelt met een filter: die werken alleen om te zorgen dat jij niks inademt, je eigen adem blaast gewoon ongefilterd door dat plastic stukje naar buiten. De bedoeling van de mondkapjes in het ov is dat je zo veel mogelijk je eigen druppels bij je houdt, dat doe je met een dergelijk mondkapje dus in het geheel niet.

1 like