Wat je even kwijt wil #38

Ik heb goede ervaringen met Klarna. Je moet alleen wel contact opnemen met het bedrijf waarbij je hebt besteld. Zij moeten aan klarna doorgeven dat het bedrag in mindering gebracht moet worden.

1 like

Whaha ik ben nu bij mā€™n ouders en ik zag daar een oud jurkje liggen die ik droeg toen ik iets van 18 was met uitgaan. Krijg de rits niet eens meer dicht maar echt zoā€™n strak bodycon jurkje en ook heel truttig. Maarja ik heb nou iig wel vreselijke outfit fotoā€™s gemaakt.

5 likes

Ik vind Klarna wel echt kut, ik (en meerdere mensen die ik ken) heb al meerdere keren gehad dat ik een aanmaning in de bus kreeg van een pakketje dat ik had geretourneerd. Zij leggen het dan bij dat bedrijf maar het probleem ligt altijd bij Klarna. Als ik zie dat het via Klarna moet betaal ik nu dus nooit meer achteraf. Afterpay is echt honderd keer beter.

Huhhhh ik vind Klarna echt top, nooit problemen mee gehad. Afterpay is ook chill trouwens

1 like

Ja misschien is het net pech hebben hoor, maar ik zou dus in ieder geval altijd het retourbewijs heel goed bewaren

O m g eindelijk weer eens een les gedaan bij mijn sportschool. Morgen ga ik echt niet kunnen lopen maar een live les is zoveel leuker dan thuis. Was wel koud

4 likes

Omg @Karl_Lagerfeld ik heb gewoon over jouw trui gedroomd herinner ik mij nu? Wtf :joy: Ik weet niet meer hoe of wat maar wel dat iemand jouw trui droeg haha

11 likes

Net laatste dienst gehad en nu 1 WEEK VAKANTIE, ben er zo aan toe, ben mentaal echt uitgeknepen en ook verdrietig
ik moet gewoon veel rusten deze week denk ik
En hopelijk lekker weer zodat ik kan varen :heart:

20 likes

Ik ga zo skeeleren met een vriendin en ik heb dat al 5 jaar niet meer gedaan en mijn skeelers zijn kut. Ze stelde een ā€œniet zo lang rondjeā€ voor, van 5km. Ik zei uhhhh laten we rustig beginnen. Ik snap echt niet hoe ik vroeger zonder moeite van een skateramp af ging met skeelers :ā€™) ben zo bang nu.

8 likes

Ik moet eigenlijk heel veel doen vandaag maar ik moet ongesteld worden dus ik voel me belabberd. Dus nu ga ik de rest van de dag onder een dekentje op de bank liggen en het nieuwe seizoen van queer eye kijken :hearts: lekker hormonaal mee janken

14 likes

Veel plezier!! Ik wil ook maar ik durf het echt niet meer haha, te onhandig ook

1 like

Ik vind wel jammer dat er maar 2 seizoenen op Netflix staan.

2 likes

Godsamme ik dacht ben ik nou alweer ongesteld maar ik heb het nu uitgeteld en het is gewoon exact 28 dagen. Met een koperspiraal heb ik dus een natuurlijke cyclus maar ik vind het elke maand weer te vroeg komen terwijl dit gewoon heel normaal is. Het komt ook nooit uit. :upside_down_face: Gekgenoeg heb ik veel minder pijn dan normaal dus dat is een pluspunt.

Vandaag weer voor het eerst een avonddienst op locatie. Ben zooo moeā€¦nog 6 uurā€¦

afgelopen maanden heb ik dagelijks buikpijn gehad en sinds deze week merkte ik dat ik mā€™n buikpijn steeds minder werd. maar gister heb ik echt super ongezond gegeten en vandaag ga ik weer kapot van de pijnā€¦
misschien binnenkort maar weer bellen met de huisarts want dit is niet te doen zo

Ik lig al vanaf 8 uur vanochtend als een zeester op de bank en voel me dan altijd ā€˜schuldigā€™ dat ik niets nuttigs aan het doen ben. Al weet ik ook niet wat ik zou moeten doen. Zo irritant!

4 likes

Bij mij was het de derde keer pas okƩ

Like voor de herkenning, ik probeer hier al jaren geen oorlog meer over te voeren met mezelf maar ja ik zit nog op de bank te stinken in pyjama.

1 like

Jeeej ik ben weer tante geworden haha. Een van mn goede vrienden heeft weer een hondje geadopteerd ze is zoooo schattig.

40 likes

Hondentante zijn is the best

1 like