Ik heb het zo tering warm het zweet stroomt overal
Ik had een bh besteld E75 en hij is te klein. Als ik dat tegen 13-jarige Acculader zou vertellen zou ze echt blij zijn. Als 29-jarige ben ik geïrriteerd want ik wil een beha die past.
Hmh net een dutje van 1,5 uur gedaan. Denk dat mijn lichaam echt kapot is van de werk week ofzo.
Ik vind dit niet vallen onder verwaarloosbaar:
Ik zou hier graag vooraf over geïnformeerd willen worden. Ik kan me voorstellen als iemand pril zwanger is en dit nog niet wil delen je hier ook niet naar gaat vragen.
Ik zat een beetje te balen dat het mooi weer is en ik geen buiten heb en geen zin heb in zoveel mensen op straat. Maar mezelf van de bank gesleept en een klein rondje gelopen en ik zit nu met een ijsje op de bank
Ik heb zooo’n drukke week gehad. Maar voor vandaag ben ik klaar dus heb de wijn opengetrokken en zit nu in de zon op mijn balkon. Zo nog cadeautjes kopen voor zwangere vrienden dus als de wijn lekker meewerkt krijgen ze veel te dure cadeaus
Ik heb net samen met een vriendin een doos vol cinnabuns besteld om op de 1e dag van het zwangerschapsverlof van een vriendin te laten bezorgen. Ben vet jaloers ik wil ze ook. Maar doe het niet.
Die ga ik onthouden. Ik ga sowieso streven naar de prijs van ‘beste niet-verwante tante’
Ja ik stelde eigenlijk bloemen voor. M’n vriendin kwam toen met brownies. En toen bedacht ik de cinnabuns van Massa en zo geschiedde. Ik heb nog een kortingscode:
Connabonlove via Cinnabon . nl
Geen idee wanneer de verlofdatum is daar moet deze tante nog even aan werken. Maar voorlopig nog niet! Tegen die tijd is er vast een andere kortingscode
Haha vast!
Jaaa ik kan volgende week gratis een vriezer ophalen. Omg pizza’s en ijsjes op voorraad in vervolg.
Oeeeh ik heb bij de appie rozen en citroen harrissa gekocht. Zin om alles er mee te marineren haha.
Ik heb vandaag een dwerghamster gekocht en ze is zo megaschattig <3 Komt nu ook al bij je en gaat al op je hand zitten, dus echt super fijn dat ze zo makkelijk tam te maken is. Zo happy
Ah wat vervelend… Misschien kan je hem uitleggen dat je hem echt wel tijd voor zichzelf en tijd met zijn vrienden gunt, maar dat het voor jou niet dezelfde situatie is qua sociale kring. Nu met de coronacrisis is het nog wat lastiger om je eigen vriendengroep op te bouwen dus wel netjes als hij in het begin nog even wat vaker bij jou checkt hoe het voor jou is. Jullie hoeven natuurlijk ook niet alles samen te doen, maar met zo’n mooie dag snap ik wel dat het voor jou een domper is als hij de hele dag weggaat met vrienden zonder jou dat van tevoren even te zeggen. Kunnen jullie morgen wel de dag samen doorbrengen?
Ik twijfel om nog even snel naar de supermarkt te gaan voor een fles wijn. Waarschijnlijk als ik niet ga krijg ik spijt vanavond
Wat een geweldige dag, de hele dag biertjes drinken in het park alleen op een gegeven moment moesten we plassen maar dat kan nu gewoon nergens, maarja je moet toch dus we gingen maar ergens achter een muurtje waar al hopen stront en pis lagen en waar tennissers ons perfect konden zien + waar treinen vrolijk langs reden dus wellicht verschijnen we binnenkort op dumpert
Oké dat is wel aso van hem… Ik weet natuurlijk niet hoe jullie dit bespreken, maar misschien is het dan zaak om duidelijk te zijn dat jij eenzaam bent en dat het prettig is voor jou als hij wat extra tijd voor je vrij maakt en in ieder geval van tevoren even zegt dat hij plannen heeft, dan kan jij je tenminste mentaal voorbereiden. Je zit dan wat meer op hetzelfde level, anders denk jij misschien de dag ervoor aan wat jullie samen kunnen doen op zo’n mooie dag terwijl dat anders is als je al weet dat hij plannen heeft. Plus jij kan dan misschien ook andere plannen maken en een dagje of weekend naar je oude woonplaats toe gaan om vrienden te zien, als dat verantwoord en mogelijk is natuurlijk.
Weeeeer 3 pakketen retour. Hoezo kan ik NOOIT (serieus, elk jaar zelfde gezeik) kleding vinden voor in de lente en zomer.
Ik voel me echt hopeloos.
Mijn buurvrouw heeft een baby gekregen maar ik kan dat gekrijs van die baby echt niet meer aan na een week. Waarom zijn de muren hier zo dun.