Oeeeh ik heb bij de appie rozen en citroen harrissa gekocht. Zin om alles er mee te marineren haha.
Ik heb vandaag een dwerghamster gekocht en ze is zo megaschattig <3 Komt nu ook al bij je en gaat al op je hand zitten, dus echt super fijn dat ze zo makkelijk tam te maken is. Zo happy
Ah wat vervelend… Misschien kan je hem uitleggen dat je hem echt wel tijd voor zichzelf en tijd met zijn vrienden gunt, maar dat het voor jou niet dezelfde situatie is qua sociale kring. Nu met de coronacrisis is het nog wat lastiger om je eigen vriendengroep op te bouwen dus wel netjes als hij in het begin nog even wat vaker bij jou checkt hoe het voor jou is. Jullie hoeven natuurlijk ook niet alles samen te doen, maar met zo’n mooie dag snap ik wel dat het voor jou een domper is als hij de hele dag weggaat met vrienden zonder jou dat van tevoren even te zeggen. Kunnen jullie morgen wel de dag samen doorbrengen?
Ik twijfel om nog even snel naar de supermarkt te gaan voor een fles wijn. Waarschijnlijk als ik niet ga krijg ik spijt vanavond
Wat een geweldige dag, de hele dag biertjes drinken in het park alleen op een gegeven moment moesten we plassen maar dat kan nu gewoon nergens, maarja je moet toch dus we gingen maar ergens achter een muurtje waar al hopen stront en pis lagen en waar tennissers ons perfect konden zien + waar treinen vrolijk langs reden dus wellicht verschijnen we binnenkort op dumpert
Oké dat is wel aso van hem… Ik weet natuurlijk niet hoe jullie dit bespreken, maar misschien is het dan zaak om duidelijk te zijn dat jij eenzaam bent en dat het prettig is voor jou als hij wat extra tijd voor je vrij maakt en in ieder geval van tevoren even zegt dat hij plannen heeft, dan kan jij je tenminste mentaal voorbereiden. Je zit dan wat meer op hetzelfde level, anders denk jij misschien de dag ervoor aan wat jullie samen kunnen doen op zo’n mooie dag terwijl dat anders is als je al weet dat hij plannen heeft. Plus jij kan dan misschien ook andere plannen maken en een dagje of weekend naar je oude woonplaats toe gaan om vrienden te zien, als dat verantwoord en mogelijk is natuurlijk.
Weeeeer 3 pakketen retour. Hoezo kan ik NOOIT (serieus, elk jaar zelfde gezeik) kleding vinden voor in de lente en zomer.
Ik voel me echt hopeloos.
Mijn buurvrouw heeft een baby gekregen maar ik kan dat gekrijs van die baby echt niet meer aan na een week. Waarom zijn de muren hier zo dun.
Ik had vandaag zin in Chinees dus hebben we dat net afgehaald. Dat is al eten voor 2 dagen. Morgen gaan we barbecuen bij mijn ouders omdat ik dat iets te hard voorstelde dus voor het hele weekend hoeven we niet meer te denken wat we gaan eten.
Ik ben de laatste tijd heel goed bezig met uit de zon blijven/ me goed insmeren maar vandaag ben ik het gewoon vergeten en ik ben zo rood Voel me er helemaal slecht over haha. Weer een reminder dat mijn huid echt niks kan hebben qua zon in de lente
Onze stofzuiger zuigt niet meer maar het is zo vies in huis😩 baal hier echt van
Ik heb dit echt nog nooit gehad maar ik moet zo naar de Jumbo en nu heb ik zin om dit keertje te proberen maar waarmee? Waar eet jij het mee haha. Volgens mij heb ik ook wel eens gelezen dat mensen Bugles erin dippen.
Hoe heet die ene insta met die rode vlag en dan die teksten eronder die fuckboys altijd zeggen.
Ah gevonden.
Wortels, bloemkool, een broodje
Vanaf maandag seizoenen van Keeping up with the Kardashians op Netflix. Verleng de lockdown!!
Ik ben vorige week woensdag begonnen met gossip girl en nu alweer bij het begin van seizoen 4!
Zonder werk thuis zitten is echt niet goed voor mij Haha
ik kan niet wachten op deze scene;
Gite de France misschien?
Ga eens kijken!
De eerste muggenbult van het jaar is binnen