Ik had vandaag zin in Chinees dus hebben we dat net afgehaald. Dat is al eten voor 2 dagen. Morgen gaan we barbecuen bij mijn ouders omdat ik dat iets te hard voorstelde dus voor het hele weekend hoeven we niet meer te denken wat we gaan eten. 
Ik ben de laatste tijd heel goed bezig met uit de zon blijven/ me goed insmeren maar vandaag ben ik het gewoon vergeten en ik ben zo rood
Voel me er helemaal slecht over haha. Weer een reminder dat mijn huid echt niks kan hebben qua zon in de lente
Onze stofzuiger zuigt niet meer maar het is zo vies in huis😩 baal hier echt van
Ik heb dit echt nog nooit gehad maar ik moet zo naar de Jumbo en nu heb ik zin om dit keertje te proberen maar waarmee? Waar eet jij het mee haha. Volgens mij heb ik ook wel eens gelezen dat mensen Bugles erin dippen.
Hoe heet die ene insta met die rode vlag en dan die teksten eronder die fuckboys altijd zeggen.
Ah gevonden.
Wortels, bloemkool, een broodje
Ik ben vorige week woensdag begonnen met gossip girl en nu alweer bij het begin van seizoen 4! 
Zonder werk thuis zitten is echt niet goed voor mij Haha
ik kan niet wachten op deze scene;
Gite de France misschien?
Ga eens kijken!
De eerste muggenbult van het jaar is binnen
Ik heb zo’n last van hooikoorts pfff
Hahah deze video, ik word er zo blij van. Denk dat ik m morgen ga doen en me dan weer lekker een complete aardappel ga voelen
Vandaag was een goede dag, alsof het vakantie is.
En (tenzij je moet werken) nog 2 te gaan!
Ja, nog 2 te gaan idd 
Jaa ik doe deze ook weleens!!
Heb even een dutje gedaan nadat ik chips op had. Dus ga nu sporten en daarna eten want echt nog geen honger
lekker ritme
Ik krijg al ademnood als ik hier naar kijk. 
Dit ziet er leuk uit! Denk dat ik hier meer filmpjes van ga bekijken en doen om zo mijn conditie weer wat op pijl te krijgen.
Hahaha wat is deze super leuk, ga ik denk ik ook van de week doen