Ik bedacht mij net dat het nog best grappig kan worden Sinterklaas vieren in de anderhalvemetermaatschappij. Zwarte Pieten die door de mand vallen omdat schmink een afdruk achter laat op mondkapjes.
kunnen ze die shit direct in heel Nederland afschaffen.
Ik wil aardappeltjes van de shoarmaboer, maar ik krijg nu pasta 
Ik ben morgen jarig (30…) en ik ga uit lunchen en daarbij GT drinken en daarna bij iemand op bezoek met een taartje en dan het terras op en daarna nog uiteten en wijnnnnnnn drinken. Zo’n zin in!! Alleen jammer dat je dus maar met 1 ander iemand buiten je huishouden mag lunchen/dineren, maar het zij zo. Mijn vreetgenoot heeft er iig ook zin in hahahahaha
Gewoon steeds met iemand anders elke week ergens neerploffen. 
Op de site staat dus dat als je het een stop zet, je het ander ook stop moet zetten. Maar dat vind ik dus vreemd. Al is die site erg vaak onduidelijk vind ik
Haha ik verwachtte juist een “Nailed it” reactie. Ik herkennen geen bananenbrood in
Heb je het in stukken gesneden?
Wij hebben echt weinig om trots op te zijn he qua cultuur hahaha.
Het is dit, draaiorgels of de frikandel speciaal. 
Ja of precies hetzelfde eten wat ze in andere landen eten maar dan door elkaar geprakt.

ehmmm weet je t zeker???
Je kan een loempiadel van me krijgen. 
Thats it. Ik ga terug naar me eige land.
vrijwillig gekomen!!!

O god. Zo begon de schutters vereniging hier ook toen hun evenement niet door mocht gaan. Echt ga weg 
Wauw ik heb gewoon een baan! Vandaag gehoord dat ze me willen aannemen
en dat in deze tijd, dat had ik echt niet zo snel verwacht! Ben mega blij en opgelucht dat mijn financiële situatie de komende tijd in elk geval stabiel zal zijn
en ook omdat ik verwacht binnen deze functie heel veel te kunnen leren
Niet echt? Zijn geen plakken toch?
Sowieso vind ik bananenbrood best snel uitdrogen en beschimmelen dus zou hem zelf niet snel in stukken snijden. (@August).
Je moet niet de hele stufi stopzetten, maar het bedrag op 0 zetten! Het is idd een beetje gek (as always bij DUO
), maar dat kan wel gewoon. Heb ik ook gehad mijn laatste jaar!
Ja, je moet je lening dus niet stopzetten, maar idd op nul. Dan staat ie formeel nog aan en hou je je reisrecht