Verdammt. Maar dat verklaart de pijn wel, kan helaas echt snel gaan met zo’n gat in je mond… Oprecht kiezen bovenin zijn minder erg, want dan heb je de zwaartekracht mee. Succes, hopelijk trekt de ontsteking snel weg!
Ben voor merendeel van de antibiotica allergisch dus moet het nu doen met ibuprofen en spoelen, en maandag weer contact opnemen.
Ik heb zo goed als al mijn werk taken gedaan, mijn vriend is nog op het werk dus ik ga weer eens een ouderwets middag dutje doen 

Goed dat je wel bent langsgegaan en beterschap. Een zere mond is echt super kut.
oh wat klote zeg… hopen dat het snel beter gaat! ga je morgen wel werken of blijf je lekker thuis?
Ziet er goed uit! Welk recept is dit? Mijn bananenbrood is altijd heel plat met de kleur van een veenlijk. 
We gaan vanavond weekboodschappen doen bij de lidl, love de lidl. Ben ook ect niet normaal excited voor dit uitstapje en zin in alle lidl producten.
Ik heb dit recept gebruikt, minus de pistachenoten. Ik heb de basterdsuiker er doorheen gegooid ipv bovenop haha dat was niet duidelijk in het recept. Misschien vandaar de donkere kleur. Niet een hele gezonde versie though.
Bananenbrood met chocolade #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/910938
De lidl is echt mijn pretpark
Maar oprecht. We hebben vanaf januari alleen bij de appie boodschappen gedaan omdat het de enige winkel op loopafstand is maar heb echt alle chille producten (en prijzen) van de Lidl gemist.
Wat kut! Beterschap!! 
Ik ben zo zo zo klaar met thuis werken 
Yes! Een tijdelijk baantje gekregen via vrienden van me zodat ik in ieder geval de komende acht weken een aantal ochtenden in de week kan werken. Ben heel blij want ik kan ze op die manier helpen en ook even het huis uit. Hoop echt dat ik zo wat productiever ga zijn dan alleen maar dat gehang thuis.
Pfft sterkte, weet uit ervaring dat dat zo kut is. Krijg je wel antibiotica?
Oh wacht lees nu dat dat niet zo is, hopelijk slaat de ibuprofen dan nu snel aan!
Anders handstand?! 
Weet iemand hoe het zit als je je lening bij duo stop wil zetten maar je studentenreisproduct niet? Ik weet dat ik dan leenrecht verspil, maar dat maakt me niet uit. Kan ik mijn lening gewoon naar nul euro zetten of moet je altijd iets lenen om gebruik te kunnen blijven maken van je ov kaart?
Oeiii 
Ik heb het ook gehad en bij mij hielp het om medicatie inname tijdstippen af te wisselen zodat je altijd ergens een spiegel van hebt opgebouwd. ‘S nachts zette ik dan gewoon de wekker om paracetamol te kunnen nemen (is wel kut die gebroken nachten maar beter dat dan een uur later alsnog wakker worden van de pijn). Sterkte!!
Oh jongens mn functioneringsgesprek deze week ging goed en kreeg net van een collega nog allemaal veren in m’n reet
zit gelijk weer veel gelukkiger achter m’n laptop.
Is goed voor je immuunsysteem