Wat je even kwijt wil #38

Ik was zooo boos ‘stomme wereld, net nu ik het forum zoo hard nodig heb’ terwijl ik eigenlijk gewoon eindeloos wilde scrollen en lezen. Ach ik heb m’n wii aangesloten en ben gaan Mario karten :joy:

1 like

Omg na zo’n tering lange werkdag had ik om 20:00 eindelijk m’n eten, LAG HET FORUM ERUIT huilen

19 likes

Hahaha doet me denken dat ik gister tijdens dansen echr zat te bidden dat we geen dingen gingen doen waar ik mn kringspier niet meer gesloten zou kunnen houden :slightly_smiling_face:

Haha omg wat een lief twitteraccount is dit! Maar liefst zeven tweets in twee dagen in totaal haha en een heel leuk gifje van @anon25548216 bij wie het onderhoud voorspoedig verloopt

Ik vind het zielig dat er 0 likes zijn. Ik stem voor nieuw leven in dit acount, yay voor admin2!

13 likes

Iew thanks for this

1 like

Hahahaha dit is goals. Eh ik bedoel; chill dat het nu kan :joy:

@FISSA ah baahhhh

Ewwww spoiler!

1 like

Ugh ik ook :frown: Had een paar afspraken staan en die zijn allemaal verplaatst naar een onbepaalde datum. Mweeeh

Edit: @anon42392789 Ben aan het bijlezen en zie nu ook je jas! Ik wil die ook! Is het zo’n dunne die je in een tas kan proppen of echt een jas jas?

1 like

Ik dacht dat een naaktslak was joh gadver.

7 likes

Gatveeeerrrrrrrrrr

Ik heb hem gebakken voor een groep van 20 man, dus hij gaat meteen op :wink: !

1 like

Ik hoorde vannacht ook zo’n interview met hem op de radio waar ie alleen maar aan het vertellen was hoe MATIG het was om bij de ny times te moeten werken als verslaggever noord-europa BORING. Vriend niemand dwingt je?

4 likes

Pff we zijn weer in de lucht.
Ik had echt een topdag vandaag, uitgeslapen, toen in de stad een jas gevonden in de sale waar ik al even naar op zoek was, daarna zelf pizza gemaakt en een dutje gedaan :grimacing:

3 likes

@LizzyBennet @HvO omg hoe kan dit :scream::joy:

1 like

Ik dacht dat het forum gehacked was :pleading_face:

1 like

Wel toevallig dat het net daarvoor ging over die suggerdaddy creep op insta :eyes:

1 like

:eek: :alien: :biggrin:

3 likes

Ik zag vanmiddag een instastory van Didi Shanna over een oude man waarvan zijn vrouw was gestorven. Hij had altijd een foto van haar bij en een van de personeelsleden in het verzorgingshuis had voor hem een kussen laten bedrukken met een foto van zijn vrouw en die man was zo blij dat hij helemaal moest huilen :sob::sob::sob:

6 likes

Hee, ik heb een tijdje geleden nog gevraagd of je hier nog zat.

@anon44204370 Hahah die keek ik gister ook, ik moest vet hard huilen :sob::sob::sob: zo lief

1 like