Fuck die kut Jesse uit 90 days is ineens op tv
Echt mooi dat je terug komt net nadat t forum eruit lag haha
Nog eeeeeeen dag, nog eeeeeen dag voordat ik in de zon liggen maaaag, nog eeeeeen dag, nog eeeeeeen dag, voordat ik mijn studieboeken in de fik steken maaaaag (lees dit zingend)
Door jouw bericht kom ik er achter dat het morgen bijna 10 graden warmer wordt dan vandaag
geweldig!
Bij een andere show??? Waar?
Wie wat waar?
Heb hem niet gekocht maar wil hem wel.
Volgens mij proberen de onderwijsinstellingen dit nog wel uit het hoofd van de regering te praten, maar of dat lukt is de vraag. Er zijn in elk geval geen landelijke regels die verbieden om tot zo laat les te geven helaas, al kan het wel zijn dat jouw onderwijsinstelling er regels voor heeft! Ik zou er niet vanuit gaan dat dit een dagelijks ding zal zijn in elk geval. Hangt natuurlijk ook van je opleiding af, maar veel instellingen kunnen waarschijnlijk maar een klein deel van hun studenten tegelijk les geven op afstand in hun gebouwen, dus over het algemeen zul je niet je gebruikelijke aantal contacturen op je hogeschool hebben (al zou dat anders kunnen zijn als je een hele praktische opleiding doet).
Zooooo wat zeg je me nou heb ik ook f gemist in mijn afkickperiode @Karl_Lagerfeld je fucking trui!!! 

Mehhh ik krijg mijn nieuwe telefoon (Samsung galaxy s10)niet goed op mijn autoradio via Bluetooth, mijn Galaxy S8 deed het wel gewoon. Hij zegt verbonden te zijn maar Spotify speelt ie niet af, gaat steeds terug op pauze als ik hem aanzet. Als ik vervolgens weer op play druk gaat ie 1 sec spelen en automatisch weer op pauze. Iemand dit toevallig ook ooit gehad?
Voor Amerikanen maakt dat vast niet veel uit. Nederland en Zweden is toch bijna hetzelfde. It’s Europe baby.
Had ik vorige week ook.
Lag bij mij aan Spotify. Wat ik heb geprobeerd is Afsluiten, updaten, even mobiele gegevens uit en uit zetten en daarna deed hij het weer goed
Sooww ik heb ook onder een steen geleefd, heeft hij een zoon 

Hahaha ik vertelde mijn moeder dat ik last heb van mijn buren omdat ze schreeuwen en met deuren slaan. Nu stuurt ze me allemaal screenshots van haar oude buren die altijd ruzie maakten en dan vervolgens roddelde dat ze mijn ouders altijd ruzie hoorde maken. Ze brandt ze nu com-pleet af. Heerlijk.
Heb het hele gebeuren meegekregen, maar nooit de link tussen de achternamen gemaakt.
Er is op insta een creeperige oudere man die meerdere forumleden volgverzoeken heeft gestuurd

Ik ga dit proberen thanks!! Lees nu op Google ook dat het vaker voorkomt
Edit: helaas nog steeds niet