Wat je even kwijt wil #39

Leuke plannen :sunny:

1 like

Mijn zwembad is lek :frowning:
Zo verheugd morgen erin te kunnen liggen.

1 like

He gek, ik krijg steeds weer een Linkedin notificatie dat dezelfde recruiter van een consultancybedrijf op mijn profiel kijkt. Is dit een soort trucje om op te vallen als bedrijf oid?

Kan of ze zijn vergeten dat ze al naar jouw profiel hebben gekeken.

Ik had me voorgenomen nooit meer te klagen over koude kantoren in de zomer nadat ik vorig jaar met een binnentemperatuur van 30 graden moest werken.
Maar nu moet ik in de pauze buiten opwarmen omdat het op mijn huidige kantoor te fris is. :confused:

Twijfel om nu bij de kruidvat 1 snel te halen of toch voor zo’n fancy duurdere te gaan. Even over nadenken nog.

1 like

Ik ben geroosterde kikkererwten met chocola en kaneelsuiker aan het maken, fakking lekker. En nu ben ik al misselijk omdat ik teveel chocola gesnoept heb.

7 likes

Heeel leuk! Bedenk me net idd pluktiin bezoeken voor bos bloemen :heart_eyes:

3 likes

Ohjoh ik zou dat nooit bedenken als combi. Is dat lekker ja, kikkererwten met zoete dingen?

———

De ketel monteur is er en m’n kat staat nu naast m te schreeuwen. Arme man.

6 likes

Vanmorgen een sollicitatiegesprek overleefd en ben nu aan het chillen op het bed van mijn vriendin terwijl zij thuis werkt. Wanneer ze klaar is gaan we naar het strand :innocent:

13 likes

Ik ben voor een nieuw project op mn werk in een whatsapp groep toegevoegd. Met nog 75 andere collega’s. Echt top dit. Zodra het allemaal een beetje los is gelopen ga ik er uit :stuck_out_tongue:.

Ik hou wel echt van dit weer hoor. Lekker in een tshirtje rondfietsen zonder kippenvel.

2 likes

Ik had een belafspraak net maar ook eten besteld, niet echt een goede timing. Het eten kwam echt net ervoor. Vervolgens heb ik 45 minuten naar het warme eten gestaard. Ik kon echt niet ondertussen dat gaan lopen opvreten. Wat een kwelling. :sob:

2 likes

@HvO mag ik vragen of ze niet gaan schuren of iets? Zag ze van de week voorbij komen maar het is dus eigenlijk een soort broekrok?

Misschien chocstar?

Trouwens de koeken. Ze zijn goddelijk. Ik vind ze wel heel duur en beetje vergelijkbaar met dat cookie dough: ik zou het nog een keer kopen maar wel pas weer in september ofzo. Anders is het echt too much

1 like

Ik werkte vroeger bij een jamin en die zou dat wel doen als je zelf op komt halen, maar dan moet je dat specifiek in de winkel vragen, heb je het meeste kans denk ik

1 like

Ik zit bij de kapper, met wijn :ok_hand:

28 likes

Wij hadden dat ook, je hebt ook nog brownies per post. Of cakemix per post, bloemen, borrelpakket.

1 like

Misschien kleine pakketjes van zo’n delicatessewinkel?

1 like

Pfffff waarom moeten mensen altijd zoveel details over hun kinderen vertellen. Wat kan mij het schelen dat er groen snot uit de neus van je kind komt :unamused:

9 likes

Cynthia?! Is that you?

6 likes