Wat je even kwijt wil #39

Je moet dan wel pagepart vidéo kiezen

Ik moest gewoon de code van insluiten nemen en niet de URL, het is gelukt!!

3 likes

Ik hou normaal helemaal niet van zonnen en had geaccepteerd dat ik bleek ben en blijf maar ik heb nu ineens een obsessie met bruin worden en het lijkt ergens heen te gaan!! (Wel met behulp van zelfbruiner)

De zon is wel sterk joh. Ga er zo weer uit maar vanavond nog even een duik nemen!! Zin in.

15 likes

@HvO Jaa leuk die grijzige ook!

Ik krijg vanmiddag cijfer van een tentamen terug en ik hoop echt dat het een voldoende is want ik moet al 3 zaterdagen achter elkaar in juli tentamens maken en nog eentje er bij trek ik niet hoor :sob:

2 likes

Kheb net iets bedacht waar ik helemaal blij van werd. Een soort staycation corona 2020 lijstje van wat ik wil gaan doen deze zomer

• imac buiten zetten ‘s avonds, kaarsjes aan, dekbed erbij en lekker lang films kijken in de tuin
  • met een fluistersloep door de natuur varen
  • naar het natuurgebied fietsen, flesje wijn mee en de zonsondergang bekijken
  • overnachten in een sloepje (en waarschijnlijk een gebroken nacht hebben want mini bedje)
  • ergens zwemmen in de natuur (ik durf nooit en elk jaar baal ik weer van mezelf)

Aangezien mn vriend en ik niet op vakantie kunnen, leek me dit wel goed plan voor toch een zomergevoel. Aanvullingen zijn welkom :joy:

44 likes

Ik vind dat bel spel bij Radio 538 echt raar. Deelnemers moeten 3 goede antwoorden geven en verdienen bij elk antwoord 100 euro. Maar heel vaak worden de antwoorden gewoon voorgezegd? Handig voor de deelnemers natuurlijk maar het voelt wel heel erg als geld weggeven zo.

Niet iedereen die klaagt is een Karen

Oh jee, sorry Karens

2 likes

Leuke plannen :sunny:

1 like

Mijn zwembad is lek :frowning:
Zo verheugd morgen erin te kunnen liggen.

1 like

He gek, ik krijg steeds weer een Linkedin notificatie dat dezelfde recruiter van een consultancybedrijf op mijn profiel kijkt. Is dit een soort trucje om op te vallen als bedrijf oid?

Kan of ze zijn vergeten dat ze al naar jouw profiel hebben gekeken.

:hot_face:

1 like

Ik had me voorgenomen nooit meer te klagen over koude kantoren in de zomer nadat ik vorig jaar met een binnentemperatuur van 30 graden moest werken.
Maar nu moet ik in de pauze buiten opwarmen omdat het op mijn huidige kantoor te fris is. :confused:

Twijfel om nu bij de kruidvat 1 snel te halen of toch voor zo’n fancy duurdere te gaan. Even over nadenken nog.

1 like

Ik ben geroosterde kikkererwten met chocola en kaneelsuiker aan het maken, fakking lekker. En nu ben ik al misselijk omdat ik teveel chocola gesnoept heb.

7 likes

In het bos bessen gaan plukken (bramen/bosbessen).
Vlierbloesem plukken en er siroop van maken.
Tandem huren en een fietstocht afleggen
Langs lokale boerderijen fietsen en vers fruit kopen

7 likes

Heeel leuk! Bedenk me net idd pluktiin bezoeken voor bos bloemen :heart_eyes:

3 likes

Ohjoh ik zou dat nooit bedenken als combi. Is dat lekker ja, kikkererwten met zoete dingen?

———

De ketel monteur is er en m’n kat staat nu naast m te schreeuwen. Arme man.

6 likes
  • gaan waterfietsen?
  • een stadswandeling maken (ga langs bekende gebouwen/beelden/straten van een stad, leer je veel over de geschiedenis enzo) bijv in Nijmegen of-zo
  • zelf ijs maken
1 like