Wat je even kwijt wil #39

2 van m’n 5 werkdagen zijn zo NIET leuk, alleen maar stomme werkzaamheden op 1 dag, en daarvan heb ik dus 2 dagen per week. Ik heb er vanmiddag uit frustratie ook behoorlijk wat tranen om gelaten (thank god voor thuiswerken)

Nu ga ik met een dekentje op de bank zitten, een glas wijn inschenken, wachten tot m’n bestelde sushi komt en the bachelorette kijken :star_struck: ben ik aan toe

4 likes

Ik volg nu een cursus die online via zoom wordt gegeven! Is 1 avond in de week 2 uurtjes en dan plan ik nog 1 avond in voor huiswerk. Het nieuwe cursus seizoen zal ook via zoom zijn, dus miss is dat iets voor je?

1 like

Ik ben ongesteld en wil alleen maar ongezonde troep eten

2 likes

Ik heb zo’n rotweek en normaal kan ik mezelf er wel uithalen maar nu voel ik me kutter en kutter. Ik moet ook echt iets actiefs doen maar daar heb ik zo geen zin in, al weet ik dat ik me achteraf beter voel.
Meh.

3 likes

Wow, ik had een pizza en een dessert besteld. Bij de pizza ontbrak de extra topping van 2 euro dus ik meldde dat bij de app, maar ik krijg gewoon het gehele bedrag teruggestort?! Gratis eten maakt me blij dus dat wou ik even delen :star_struck:

19 likes

kom meepraten in mijn topic!!!

4 likes

Nee bedankt

1 like

Ik weet niet meer van wie de tip kwam, kan het niet terug vinden, maar onze hondenkoelmatten zijn binnen, voor als het weer zo heet wordt. We hebben geen hond. :sunglasses:

3 likes

wilde eigenlijk de mensen taggen die het over taal leren hadden maar was te lui, excuses

1 like

Yesss ik moet nog een maand werken voor ik vakantie heb maar ga binnenkort al een paar dagen op minivakantie. Lekker knullig kamperen in de Ardennen, god wat heb ik daar zin in

9 likes

Volksuniversiteit Amsterdam! Ik weet niet welke talen ze allemaal hebben :slight_smile:

3 likes

Ugh weten jullie nog de zomer van 2019? Feestjes en met wie we maar wilden wijn drinken op het terras en zorgeloos op vakantie? Jongens waren we.

24 likes

Echt janken hoor. Had wilde plannen voor dit jaat maar helaas. Ben echt zo blij dat ik vorig jaar naar New York ben geweest ( en 3 andere vakanties brag brag)

2 likes

Ik ben wel stiekem blij dat het niet in 2019 gebeurde toen had ik al maanden zoveel toffe vakanties, feestjes en weekendjes weg geboekt en gepland. Voor dit jaar stond er gelukkig nog niks concreet op de planning

3 likes

Ik zat vorig jaar op deze dag in Parijs anderhalve meter afstand te houden van NIEMAND.

3 likes

Heb je hem niet verplaatst ofzo? Op verkeerde ondergrond raakt ie soms ook in de war. 2 maanden is wel érg snel…

Ja gvd ik zat in een saaie stad zomer 2019 waar niks te bleven was, zomer 2020 zou mijn inhaalslag worden :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Dat klinkt nog steeds veel te sociaal voor mijn doen :kissing:

Ik vind zomers meestal niet super leuk (kan slecht tegen de hitte en ik vind het stom dat iedereen de hele tijd op vakantie lijkt te zijn) maar dit jaar heb ik een soort montage van alle geromantiseerde zomermomenten van de afgelopen 10 jaar op een loop in mijn hoofd. Kijk, daar ga ik, elegant flanerend in Toscane! Hee daar zit ik met mijn vrienden een dag te daydrinken bij de Ceuvel! Oh ja weet je nog, wandelen in de zomerzeikregen aan de Ierse westkust? (op de achtergrond I Will Remember You van Sarah McLahahchchan)

5 likes

Knuffel voor je, je mag mij altijd dm op insta :kissing_heart:

1 like