Wat je even kwijt wil #39

Ah wat kut! Moet je lang met de trein? Toevallig geen smintjes oid bij je? Beterschap!

1 like

Inmiddels nog maar 10 minuutjes! Heb niks bij me helaas maar ben wel bijna thuis dus (: En dankjewel :blush:

Is het wel in de schaduw? Hoe dan ook: ik zou gewoon gaan! Wel veel water meenemen. Je hebt het nodig!

1 like

Ik vond gisterenavond een wandeling om 21u al bijna te veel, dus het lijkt mij heel zwaar.

Zou eigenlijk afmelden.

Willen jullie die oproepen voor spaaracties in het juiste topic plaatsen en het uitwisselen via pb regelen:

2 likes

Jaa hoop ik ook! Ik sta op plek 5. Tot eind mei kon er gereageerd worden op de woning en op 3 juni was er een eerste bezichtiging, daar ben ik niet voor uitgenodigd. Op 10 juni moest ik aangeven of ik nog interesse had en gister werd ik gebeld dat alle kandidaten voor me geen interesse hebben of niet de juiste papieren hadden.

Ga duimen dat je iets hoort! Heb je zelf al gebeld naar de woningbouwvereniging wat de stand van zaken nu is? Ik heb dat al twee keer gedaan voordat ik gebeld werd voor de bezichtiging. Maar afwachten is niks voor mij, er stond namelijk ook de hele tijd “in behandeling bij woningbouwvereniging”.

1 like

@Virtual-Insanity ja kan wel in de schaduw! Is in een park dus de schaduw zoeken we dan op
@anon44347600 @Huismus ja ik zit nu buiten te lunchen en het is wel echttt warm, ik heb nog tot half 5 om me te bedenken

1 like

Ik ga zo een macrame plantenhanger maken geinspireerd door @vuilnisglitter , voel me al crafty terwijl ik nog niets gedaan heb

3 likes

@Brum ik zou niet gaan, ik vind intensief sporten met dit weer niet heel verantwoord maar ik kan er dan ook slecht tegen :stuck_out_tongue: en ik grijp ieder excuus aan om niet te hoeven sporten

Ik heb hetzelfde, ik moet om 20 uur. Wel in de schaduw maar zweet me bij het minste nu al kapot… vraag me ook af of het verantwoord is als het nog 28 grd is oid maarja

Ik heb vanochtend buiten gesport in de zon en het is wel te doen hoor! Luchtige kleding aan en veel water drinken. Ik neem aan dat ze de workout ook wel aanpassen op het weer en je niet keihard afbeulen

Ik dacht altijd dat het om 12/13 het heetste van de dag was, maar deze dagen is dat rond 16 ofzo pas. Ik baalde altijd wel dat ik aan het oosten woonde (avondzon is wel fijn) maar in deze tijden ben ik echt zo blij dat die zon nu niet meer op mn huis staat te schijnen :hot_face: en ik echt zo erg kan genieten van mn balkon. Nu lekker in de schaduw met een briesje, ga zo hier verder werken

Volgens mij is de zon dan het felste maar is het niet per se het warmste. Misschien heeft dat ook met verstedelijking te maken? Dat de warmte na dat punt blijft hangen.

1 like

Mijn studio ligt op het zuiden en het is nu al zó ontzettend warm binnen. Heb vandaag een online college en ik zit gewoon weg te smelten :joy: Vriend maar even lief aankijken of ik vanavond bij hem mag slapen, anders moet ik vanmiddag eerst nog halsoverkop op zoek naar een ventilator.

Ah ja daar zit wel wat in inderdaad!

Wow die deo op je gezicht. Ik durf dat echt niet met mijn gevoelige acne huid. Ook al is mijn deo parfum vrij voor gevoelige huid. Maar ik ben wel benieuwd nu. Ook of je een witte waas krijgt want dat heb ik wel beetje onder mijn oksels.
@Spaarlamp zou het merk uitmaken? Of kan ik er ook eentje gebruiken die ik hier heb? :stuck_out_tongue: En zijn jouw oksels dan altijd droog met deo? Want helpt bij mij wel iets, maar ik zweet alsnog lekker door hoor. Alleen niet bij dat Odorex depmiddeltje maar dat prikt al enorm onder mijn oksels. Laat staan op je gezicht.
Ik zit trouwens nu in de schaduw en het is hier best koel en heb al een enorm glimgezicht. Echt leuk zo als ik kwartiertje buiten ga lopen.

https://www.almanac.com/fact/what-is-the-hottest-time-of-dayr#:~:text=Answer%3A%20The%20hottest%20time%20of,to%20be%20greater%20than%20 incoming
Het zit toch iets anders!

1 like

Het lijkt me wel dat een andere deo ook werkt? Ik gebruikte deze sowieso al, als ik echt ga sporten (wat ik nooit doe) dan zweet ik wel, maar anders blijft het onder mijn oksels droog. Moet je ‘s avonds op doen en dan werkt ie 48 uur, is bij mij wel echt zo.

Ok nee ik ben een zweterd met zweetvlekken in bepaalde shirtjes ondanks deo. Dus ik zie het somber in haha.